• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403030603907
  • خبرنگار : 50348

استارت رسمی مدافع قهرمانی/عراقی‌زاده: ۵۰ درصد میزبانی جام باشگاه‌ها حل شده است

استارت رسمی مدافع قهرمانی/عراقی‌زاده: ۵۰ درصد میزبانی جام باشگاه‌ها حل شده است

ایسنا/اصفهان قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند در آیین معارفه تیم فوتسال این باشگاه، گفت: در استان با مدیریت شخص استاندار و مدیر کل پیشین کارهایی انجام دادیم و به جایی رسیده که ورزش اصفهان امادگی میزبانی را به وزیر اعلام کردند، از اینجا به بعد اقای تاج باید مصوباتش را بگیرد. ۵۰ درصد ماجرای ما حل است و می‌ماند ۵۰ درصد مصوب شدن آن.

آیین معارفه تیم فوتسال گیتی‌پسند در فصل ۱۴۰۳ لیگ‌برتر، امروز (یکشنبه، ۶ خرداد ماه) با حضور مدیرعامل گیتی‌پسند، قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند، محمد کشاورز به عنوان سرمربی این تیم و بازیکنانش برگزار شد.

محمدحسین عراقی‌زاده، قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند در این آیین در خصوص نتایج باشگاه، اظهار کرد: طبق سیاست‌گذاری‌های هیئت مدیره مجددا تیم فوتسال را برای قهرمانی بستیم. رشته والیبال و هندبال نیز اضافه شده که سومین سال حضور در لیگ‌های کشوری است. والیبال در دومین سال حضورش در پلی‌آف و مطابق سیاست مدنظر به نتیجه رسید.

وی افزود: باری از دوش ورزش اصفهان در کنار دیگر باشگاه‌های استان برداریم و افتخارآفرینی کنیم.تیم‌ها و مسابقات چند ماهی تعطیل می‌شود، اما فعالیت ما در باشگاه برای رسیدن به جام‌ها ادامه دارد.

قائم مقام گیتی‌پسند با اشاره به رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا توضیح داد: از سال ۹۸ جام باشگاه‌های آسیا فوتسال برگزار نشد، سال گذشته اصفهان میزبان جام باشگاه‌های هندبال بود، اما باز هم جام باشگاه‌های فوتسال برگزار نشد. در استان با مدیریت شخص استاندار و مدیر کل پیشین کارهایی انجام دادیم، به جایی رسیده که ورزش اصفهان امادگی را به وزیر اعلام کردند و از اینجا به بعد اقای تاج باید مصوباتش را بگیرند. ۵۰ درصد ماجرای ما حل است و می‌ماند ۵۰ درصد مصوب شدن آن.

عراقی‌زاده ادامه داد: قطعا ورزشگاه پیروزی تایید نمی‌شود، اما ورزشگاه خوبی همچون ۲۵ آبان، مخابرات و آبفا برای این موضوع قابل حل است. اصفهان آماده میزبانی از این رویداد را دارد. 

او همچنین درباره احتمال حضور هندبال گیتی‌پسند در آسیا گفت: ایران ۲ سهمیه در هندبال دارد و در صورت انصراف تیم دوم، با تصویب هیئت مدیره گیتی‌پسند می‌تواند در آسیا حاضر شود.

پوریا جنتی، عضو هیئت مدیره گیتی پسند نیز افزود: پارسال حدود ۶ هفته زودتر قهرمانی را مسجل کردیم. جام باشگاه‌های آسیا را پیگیر هستیم و امیدوارم این رکوردزنی و کسب جام در فصل پیش‌رو نیز ادامه داشته باشد.

او ادامه داد: ۵ قهرمانی ۷ نایب قهرمانی ۳ مدال برنز و ۱۴ سال روی سکو قرار گرفته که این کار بزرگی در ورزش ایران است.

مسعود تابش، مشاور باشگاه‌ گیتی‌پسند در ادامه این جلسه یادآور شد: بیش از نیم قرن است که در ورزش فعالیت می‌کنم و بدون اغراق بهترین زمان برایم این ۲ سال حضور در گیتی‌پسند است. بهترین باشگاه خصوصی ایران است که بدون هیچ درآمدی همچون باشگاه‌های خصوصی دنیا از حق پخش، بلیت‌فروشی و ...، فقط هزینه دارد. اینجا تمام فعالیت فقط بر پایه عشق است. در این مجموعه همه ایثار می‌کنند و بازیکن هم با تعصب بیشتری کار کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha