• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030603947
  • خبرنگار : 50441

گرامیداشت یاد شهدای خدمت توسط اهالی فرهنگ و هنر فارس 

گرامیداشت یاد شهدای خدمت توسط اهالی فرهنگ و هنر فارس 

ایسنا/فارس به همت اهالی فرهنگ و هنر فارس، آیین گرامیداشت یاد و خاطره خادمان ملت ایران امروز، ۶ خردادماه به میزبانی سینما فرهنگ شیراز برگزار شد. 

در پی شهادت مظلومانه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و رئیس جمهوری مردمی و محبوب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی سرتیم محافظتی و همچنین کادر پرواز بالگرد، اهالی فرهنگ و هنر فارس، یاد و خاطره این عزیزان ارزشمند را پاس داشتند.

این رویداد با همکاری برخی از ادارات و سازمان‌های فارس، از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان، دانشگاه هنر، دانشگاه شیراز، دانشکده فنی حرفه ای دختران، سینما فرهنگ و شهرداری شیراز برپا شد. همچنین در این مراسم، برخی هنرمندان انقلابی به اجرای اشعار، سرود و موسیقی پرداختند. 

مدیر مجمع عالی حکمت استان فارس در این مراسم دقایقی به سخنرانی در خصوص رئیس جمهور شهید پرداخت و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی دارای ویژگی‌هایی مخلصانه بود و خداوند متعال هم به همین واسطه پاداش‌هایی به ایشان کرم کردند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد نیری ثابت افزود: یکی از این ویژگی‌ها این بود که ایشان در مناظره‌های انتخاباتی تا جایی که در توانش بود از مدار ادب و متانت خارج نشد. گفت سینه‌ام صندوق اسرار است و چیزهایی که می‌دانست را نگفت تا از چارچوب اخلاق خارج نشود. به همین دلیل هم خداوند متعال محبوبیت بسیار برای ایشان ایجاد کرد. محبوبیتی که از نقطه مرزی سیستان و بلوچستان تا نقطه مرزی آذربایجان گسترده شد. 

وی گفت: آیت‌الله رئیسی به محرومان سر می‌زد و با صداقت و ادبی که داشت، خدا آن محبوبیت را برایش فراهم می‌آورد.

نیری ثابت سخنان خود را با اشاره به جمله شهید طهرانی مقدم به پایان رساند و گفت: آن شهید گفته بود اگر مسئولی هم تراز انقلاب اسلامی کار کرد، سرنوشتی جز شهادت ندارد و شاهد بودیم که آیت‌الله رئیسی هم مانند شهیدان سلیمانی و فخری زاده، در تراز جمهوری اسلامی بود و طعم شهادت را چشید. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha