• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403030603959
  • خبرنگار : 50177

استاندار لرستان تاکید کرد:

تشکیل کانون اندیشه‌ورزی در رومشکان

تشکیل کانون اندیشه‌ورزی در رومشکان

ایسنا/لرستان استاندار لرستان بر تشکیل کانون اندیشه‌ورزی در رومشکان برای موضوعات مهم نظیر اشتغال تاکید کرد.

ابوطالب شفقت، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رومشکان که با حضور فرماندار این شهرستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان و شهرستان در محل سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: آب، سلامت و جاده اسلام‌آباد- پلدختر موضوعات حیاتی رومشکان است.

وی با بیان اینکه وضعیت محور اسلام‌آباد -پل‌دختر بحرانی است و راهداری لرستان نسبت به گزارش این جاده به مرکز اقدام کند، افزود: حتماً در ملاقاتی که با وزیر راه و شهرسازی داشته باشم موضوع این محور را یادآور خواهم شد.

استاندار لرستان گفت: تپه رومشکان اثری باستانی است که می‌توان از آن در راستای رونق صنعت گردشگری استفاده کرد.

وی با بیان اینکه توجه به راه‌های روستایی شهرستان ضروری است، افزود: برای محور اسلام‌آباد-پلدختر که راهی بین‌المللی است با معاون وزیر راه و شهرسازی طرح موضوع شود تا اعتباری برای آن تخصیص داده شود.

شفقت با اشاره به اینکه بپذیریم نظام در ۴۵ سال خدمات زیادی به ملت داشته است، افزود: دولت در ۲.۵ سال اخیر به طور ویژه خدمات رسانی کرده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه تمام تلاشمان این است که عدالت را رعایت کنیم و تفاوتی قائل نشویم و هرکجا هستیم از ظرفیت‌ها در راستای ایجاد اشتغال استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: شهری که قابلیت کشاورزی دارد، چرا از ظرفیت آنها برای رفع مشکلات استفاده نمی‌شود.

نماینده عالی دولت در لرستان بر تشکیل کانون اندیشه‌ورزی در رومشکان تاکید کرد و یادآورشد: با تشکیل این کانون ارزیابی کنید که کجاها مشکل وجود دارد؛ از ظرفیت‌های این شهرستان در راستای ایجاد اشتغال باید استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در حاشیه رودخانه سیمره  نیز می‌توان در صنعت شیلات کارهای قابل دفاعی انجام داد، گفت: کارها باید با مشارکت مردم به انجام برسد.

استاندار با بیان اینکه تمرکز باید روی موضوع اشتغال باشد، بیان کرد: با ایجاد اشتغال قطعا سلامت جسمی و روانی جامعه تضمین می‌شود.

شفقت یادآور شد: دستگاه‌های مرتبط با اشتغال تقسیم کار کنند تا بتوان با اندیشه‌ورزی و دادن طرح‌ها مشکل بیکاری را به حداقل رساند و سهم اشتغال را افزایش داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha