• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403030603980
  • خبرنگار : 50126

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

حضور پررنگ مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت نشان از قدردانی مسئولان صدیق است

حضور پررنگ مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت نشان از قدردانی مسئولان صدیق است

ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم ما با حضور پررنگ در تشیع پیکر شهدای عزیز خدمت  نشان دادند که قدردان مسئولان خدمتگزار و صدیق جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» شامگاه یک‌شنبه ۶خرداد، در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه مجاهدت‌های شهید امیر عبداللهیان در این مقطع که دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را در تراز انقلاب اسلامی مطرح کرد، قابل تقدیر است، تصریح کرد: شهادت نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی که از چهره‌های شاخصی بود که یک نگاه جدید را برای این جایگاه ایجاد کرد و همچنین شهادت سرپرست حفاظت ریاست جمهور و کادر خلبان را خدمت امام عصر«عج»، رهبر عزیز انقلاب، خانواده معزز این شهدا و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وی در ارتباط با شخصیت و خدمات آیت الله رئیسی، گفت: ما معمولاً راجع به شخصیت‌ها، در حین حیات کمتر توجه داریم فلذا معاصر بودن، حجابی برای شناخت است و آیت الله رئیسی از این شخصیت‌ها بود.

کریمی‌تبار با بیان اینکه بسیاری از مردم ما هنوز به خدماتی که توسط آیت الله رئیسی ارائه شده  واقف نشده‌اند، گفت: مردم، سفرهای ایشان  و خدماتشان را در صدا و سیما دیده‌اند، اما نیاز است مردم در رابطه با دستاوردهای ایشان و شخصیت والای شهید جمهور بیشتر بدانند.

وی با اشاره به نزدیک بودن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی «ره»، گفت: امام خمینی «ره» توانست دین  اسلام و تشیع را احیاء کند و  در دنیای پیشرفته امروز یک نظریه حکمرانی جدید مطرح کند. نظریه‌ای که اجرا شد و ما الان تأثیر نظریات ایشان را در دنیا می‌بینیم.

وی گفت: امام خمینی «ره» به ایران و ایرانی عزت بخشید، به ایرانیان شخصیت و بها داد تا ما الان به ایرانی بودن خود افتخار کنیم.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه امام خمینی«ره» ما را از قانون کاپیتولاسیون نجات داد و بذر امید را در دل مظلومان و مستضعفین دنیا کاشت، تأکید کرد: پرداختن به نظریات امام «ره» در جامعه نیاز است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha