• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030704034
  • خبرنگار : 50441

یک مسئول ورزشی استان فارس مطرح کرد:

‌تکمیل سالن ۶ هزار نفری شیراز نیاز به یک همت همگانی دارد

‌تکمیل سالن ۶ هزار نفری شیراز نیاز به یک همت همگانی دارد

ایسنا/فارس در فاصله ۳ ماه تا میزبانی شیراز از یک رویداد ورزشی قاره‌ای، یکی از مسئولان ورزشی استان فارس نسبت به آماده نشدن سالن ۶ هزار نفری ابراز نگرانی کرده و خواستار همت همگانی برای تکمیل آن شد.

رئیس هیئت هندبال استان فارس در پاسخ به این سوال که آیا سالن ۶ هزار نفری شهید سلیمانی شیراز به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا خواهد رسید یا خیر، گفت: این سالن قرار بود سال ۱۳۹۹ برای مسابقات جوانان آسیا به بهره‌برداری برسد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. حالا هم ۹۰ درصد کارهای سالن هم انجام شده است اما متاسفانه تمام نمی‌شود و این به یک معضل بسیار بزرگ تبدیل شده است.

رضا غلام‌شاهی افزود: مساله ناقص ماندن این سالن، بیشتر به مسائل مالی مربوط است، وگرنه مسئولان پای کار هستند. مدیرکل ورزش و جوانان خودش از اهالی ورزش است و محکم پای کار است، اما بیشتر بحث مالی و بودجه است که باید برای این ورزشگاه کنار گذاشته شود و این نیاز به یک همت دارد.

متولی هندبال فارس با ابراز امیدواری نسبت به اینکه مسابقات آسیا بهانه‌ای باشد برای پای کار آمدن تمام مسئولان و به سرانجام رسیدن سالن مذکور، گفت: فعلا سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر صدرا را برای این مسابقات در نظر داریم اما امیدواریم سالن ۶ هزارنفری هم تا شهریورماه آماده شود.

غلام‌شاهی بهترین اتفاق روزهای اخیر هندبال فارس را دعوت از ۵ بانوی شایسته استان فارس به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران عنوان کرد و گفت: این یک اتفاق بی نظیر در ورزش استان فارس است که در لیست 20 نفره تیم ملی بزرگسالان ایران، ۵ نفر از استان فارس هستند.

وی از خانم‌ها بذرافکن، نوروزی، فقیهی، محمدی و کاراندیش به عنوان نفرات دعوت شده از فارس به اردوی تیم ملی هندبال بانوان نام برد.

رئیس هیئت هندبال استان فارس همچنین خواستار حمایت بیشتر مسئولان از تیم خصوصی شهید شاملی کازرون شد که اخیرا نایب قهرمان لیگ برتر آقایان کشور شده است و سپس افزود: این تیم نیاز مبرم به نگاه ویژه مسئولان استان دارد.

غلام‌شاهی ادامه داد: تیم شهید شاملی همین امسال هم می‌توانست قهرمان شود اما متاسفانه شرایط نابسامان اقتصادی، این تیم را از قهرمانی دور کرد. مطمئنا اگر حمایت خوبی از این تیم می‌شد، قهرمانی دور از دسترس نبود و اگر فصل بعد از نماینده کازرون حمایت شود، این تیم قهرمانی‌های گذشته خود را تکرار خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha