• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403030704067
  • خبرنگار : 50022

مدیر درمان تأمین اجتماعی البرز:

۸۰ درصد تعهدات دولت برای اضافه کردن تخت‌های بیمارستانی البرز محقق شده است

۸۰ درصد تعهدات دولت برای اضافه کردن تخت‌های بیمارستانی البرز محقق شده است

ایسنا/البرز مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز گفت: البرز در ابتدای دولت به لحاظ سرانه تخت‌های بیمارستان در رتبه آخر کشور قرار داشته است و این دولت در ابتدا متعهد گردید که ۱۵۰۰ تخت بستری تا پایان دولت به استان اضافه نماید و امروز در طول ۳۳ ماه دوره این دولت شاهد تحقق بیش از ۸۰ درصد این تعهد هستیم.

به گزارش ایسنا، داریوش طاهرخانی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، با تسلیت شهادت رئیس جمهور همراهان گفت: تربیت و راه و رسم زندگی شهید آیت الله رئیسی باعث شد در طول ۳۳ ماه ریاست جمهوری ایشان خدمات ارزنده‌ای را شاهد باشیم.

طاهرخانی بیان کرد: ایشان انسانی بودند که خود در گذشته با فقر بزرگ شده و هیچگاه گذشته خود را فراموش نکرده بودند و طول ۳۳ ماه ریاست جمهوری کارهایی انجام دادند که تاثیرگذاری بسیاری از آنها را در آینده شاهد خواهیم بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به اقدامات مهم دولت در حوزه درمان گفت: هزینه‌های بیماری‌های خاص و صعب العلاج تاثیر بسیار زیادی بر معیشت افراد دارد و می‌تواند آنها را زیر خط فقر بکشاند و زندگی آنها و افراد تحت پوشش را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از اقدامات بسیار مهم دولت شهید آیت الله رئیسی ایجاد و تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج بوده است و در همین استان البرز کمک‌های بسیار قابل توجهی به افراد دارای بیماری‌های خاص و صعب العلاج صورت گرفته است.

وی افزود: البرز در ابتدای دولت به لحاظ سرانه تخت‌های بیمارستان در رتبه آخر کشور قرار داشته است و این دولت در ابتدا متعهد گردید که ۱۵۰۰ تخت بستری تا پایان دولت به استان اضافه نماید و امروز در طول ۳۳ ماه دوره این دولت شاهد تحقق بیش از ۸۰ درصد این تعهد هستیم.

طاهرخانی در ادامه با اشاره به توسعه مراکز درمانی استان البرز در این دولت بیان کرد: یکی از اقدامات مهم ایجاد و توسعه مراکز درمانی بوده است که شاهد ایجاد چندین بیمارستان و مرکز درمانی در سطح استان هستیم.

وی افزود: در اولین سفر دولت به استان البرز در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ بیمارستان کمالشهر تنها پنج درصد پیشرفت کاری داشت و در سفر ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ این بیمارستان بیش از ۸۵ درصد رشد داشته است و قرار بود در هفته دولت سال‌جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی همچنین گفت: شهید آیت الله رئیسی خدمات بسیار ارزنده‌ای برای کشور انجام دادند و قطعا خداوند در بهشت خویش در کنار خداوند جایگاه خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۷ ۱۵:۲۰

فکری برای نایاب بودن داروهای اعصاب و روان در استان البرز بکنید.وقتی هم در بعضی داروخانه ها توزیع میشوند برای آشنایان خود نگه میدارند.بنده الان بخاطر نبودن دارویم و پنیک اتک شدید.کیفیت زندگیم تغییر کرده و در کوچکترین مایحتاج زندگیم مانده ام.چون بخاطر این مشکل نمیتوانم بجاهای شلوغ بروم.و داروی پاروکستین هم که با بدن من سازگار است هیچ جا پیدا نمیشود