• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403030704090
  • خبرنگار : 71295

راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته ۱۶ اسلایس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه

راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته ۱۶ اسلایس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه

ایسنا/بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بهره‌برداری دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته ۱۶ اسلایس در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه خبر داد.

دکتر حسن ملکی‌زاده در تشریح این خبر گفت: با توجه به فرسودگی و کاهش کارایی دستگاه سی‌تی‌اسکن قبلی در این بیمارستان، اختصاص یک دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته‌تر در دستور کار این دانشگاه قرار گرفت و با نهایت سرعت، نسبت به امور مرتبط با راه‌اندازی آن اقدام و اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: برای خرید و ایجاد زیرساخت فیزیکی برای راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته و مدرن در این بیمارستان، بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ملکی‌زاده اضافه کرد: با توجه به وقفه کوتاهی که به دلیل جایگزینی دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس جدید با ۶ اسلایس قدیمی، در امر خدمات‌رسانی به مردم ایجاد شده بود، با راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید و پیشرفته با کیفیت بسیار بالاتر از دستگاه قبلی، دسترسی مردم برای دریافت این خدمت تسهیل شده و از ارجاع بیماران به سایر مراکز جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید، ۱۶ اسلایس و از برند EDP ساخت شرکت احیا درمان پیشرفته بوده که از خصوصیات آن ترکیب بهترین کیفیت تصویر با کمترین دوز تشعشع ممکن و دقت و سرعت‌ بالاست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه، وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم و سایر دست‌اندرکاران گفت: از صبر و حوصله مردم شریف شهرستان گناوه و پیگیری‌های مقام عالی وزارت، استاندار، فرماندار و امام جمعه این شهرستان، نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم و همکاران پیگیر و پرتلاش در مجموعه بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه و سایر دست‌اندرکاران امر، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha