• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403030704118
  • خبرنگار : 71560

معاون اجرایی مجلس بیان کرد

آمادگی مجموعه اداری مجلس برای همکاری با وکلای ملت

آمادگی مجموعه اداری مجلس برای همکاری با وکلای ملت

معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی از آمادگی مجموعه اداری و اجرایی برای همکاری با وکلای ملت برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و جهت‌گیری مردمی در دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا شریفی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سلام و تحیت به محضر نورانی ملت ایران و حاضرین ارجمند در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی. در آغاز نام و یاد شهیدان به خصوص سید شهیدان اهل خدمت خادم‌الرضا شهید جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه را گرامی‌ می‌دارم و به محضر پاک حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب درود فرستاده و از درگاه الهی برای دوام و سلامتی مقام معظم رهبری مسئلت دارم.

وی ادامه داد: خدمت همه مهمانان، مقامات کشوری و لشگری و سفرای کشورهای دوست و منتخبان مردم ایران در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که برگ زرین دیگری در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خیرمقدم می‌گویم.

معاون اجرایی مجلس در ادامه اظهار کرد: سر تعظیم در پیشگاه خداوند فرود می‌آوریم که توفیق پیدا کردیم در اینجا حضور پیدا کرده و در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب شاهد آغاز دوره دیگری از قوه مقننه با همراهی و همدلی همه عزیزان باشیم. حوزه اداری و اجرایی مجلس شورای اسلامی با بهره‌گیری از تجربه ۱۱ دوره پیشین نسبت به اتخاذ تمهیدات شایسته برای آغاز به کار مجلس دوازدهم اقدام کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مدیریت دانش و توانمندی در کنار بهره‌گیری از تجربه‌ها و آموزه‌های دوره‌های پیشین با بهره‌گیری از ابزارها و شیوه‌های نوین با قابلیت‌های جدید در راستای کارآمدسازی، شفاف‌سازی و هوشمندسازی در دستور کار بوده و در دسترس نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت تا امکان ورود به نظام مسائل کشور با محوریت تقنینی و نظارتی برای نمایندگان فراهم گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: تاکنون جلساتی برای آشنایی منتخبان با حوزه قانون‌گذاری و نظارت برگزار شده که با استقبال عزیزان نیز مواجه شده است. سرآغاز فعالیت مجلس دوازدهم از درگاه خداوند حرکت در مسیر نورانی آرمان‌های انقلاب و تحقق منویات ولی امر مسلمین و جهت‌گیری مردمی در جهت صلاح و رضایت مردم را مسئلت دارم. آمادگی مجموعه اداری و اجرایی مجلس شورای اسلامی برای همراهی با وکلای ملت را اعلام می‌کنم.

شریفی در پایان بیان کرد: به نمایندگان مجلس دوره یازدهم نیز خداقوت گفته و از همه عوامل اجرایی، انتظامی، امنیتی و اعضای ستاد برگزاری افتتاحیه دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی را قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha