• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403030704128
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

استفاده از توان نخبگان دانشگاهی برای کاهش آسیب واحدهای تولیدی یزد

استفاده از توان نخبگان دانشگاهی برای کاهش آسیب واحدهای تولیدی یزد

ایسنا/سیستان و بلوچستان دستیار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ارتباط صنعت با دانشگاه می‌تواند یکی از راه‌های توسعه اقتصادی و به معنای واقع منجر به رشد حکمرانی مردمی شود و جهش تولید را به همراه داشته باشد.

عباس نورا شامگاه یکشنبه در نشست با مسول دفتر ارتباط صنعت با دانشگاه و جمعی از اساتید دانشگاه، بر نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در توسعه اقتصادی اشاره و بیان کرد: ارتباط صنعت و دانشگاه راهکاری برای توسعه اقتصادی بوده و بر حکمرانی مردمی در امر اقتصاد تاثیر مثبتی ایفا می‌کند.

وی افزود: با توجه به سرعت تولید علم در دنیا و ظهور و تولد فناوری‌های جدید، این نخبگان و دانشگاهیان هستند که با نسخه‌های علمی می‌توانند جلوی مرگ زودرس تولید را گرفته و رونق و جهش بیش از پیش را در عرصه صنعتی ایجاد کنند.

دستیار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: با ارتباط صنعت با دانشگاه و پیشروی مناسب و معرفی الگوهای موفق در این زمینه باید شاهد این باشیم که در هر واحد تولیدی نخبگان و دانشگاهیان پا به عرصه گذاشته و نقش آفرینی کنند و قطعا این موضوع هدر رفت سرمایه نیست و به معنای واقع سرمایه گذاری واقعی است.

وی گفت: انجمن‌های تخصصی در حوزه صنایع و معادن و مدیران واحدهای صنعتی و معدنی باید در حکمرانی مردمی نقش اصلی را ایفا کرده و این ارتباط را مستحکم کنند تا با توسعه صنعتی تولید افزایش پیدا کرده و اشتغال پایدار ایجاد و چرخه اقتصادی در سیستان و بلوچستان به نفع مردم به چرخش در بیاید.

مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در ادامه اظهار کرد: آمادگی این را داریم تا با اقدامات علمی در کنار صنعتگران استان، ضمن ارائه آموزش‌های لازم از توان تخصصی اعضا هیات علمی، اساتید و دانشجویان نخبه در زمینه حکمرانی مردمی نقش آفرینی کنیم.

مقدم گفت: صاحبان سرمایه همیشه نمی‌توانند یک مدیر صنعتی خوب باشند و حتی در زمینه مدیریت صنعتی باید از توان نخبگان دانشگاهی برای کاهش آسیب های واحدهای تولیدی بهره برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha