• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: هوش مصنوعی
  • کد خبر: 1403030704135
  • خبرنگار : 71589

امکان ساخت ایموجی با هوش مصنوعی در iOS 18

امکان ساخت ایموجی با هوش مصنوعی در iOS 18

کاربران آیفون ممکن است در سیستم عامل iOS 18 بتوانند ایموجی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی و سفارشی‌سازی برنامه‌ها را بیشتر از همیشه دریافت کنند. همچنین ممکن است خلاصه‌های هوشمندی برای اعلان‌ها و صفحات وب به همراه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، سیستم عامل جدید iOS 18 گوشی‌های آیفون شرکت اپل لذت بیشتری را به تجربه با آیفون ارائه خواهد داد.

مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داده است که ایموجی‌های تولید شده با هوش مصنوعی از جمله ویژگی‌های جدیدی هستند که اپل در ماه آینده در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان(WWDC) به نمایش می‌گذارد.

گورمن می‌گوید از آنجایی که ایموجی‌های فعلی به اندازه‌ی کافی زیاد نیستند، این شرکت در حال توسعه نرم‌افزاری است که می‌تواند شکلک‌های سفارشی را بر اساس پیام‌هایی که کاربران می‌فرستند، با کمک هوش مصنوعی به صورت در لحظه ایجاد کند.

همچنین طبق گزارش‌ها، اپل این کار را به این دلیل انجام می‌دهد که کاربران آیفون گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری برای برنامه‌ها و صفحه اصلی خود مانند توانایی تغییر رنگ آیکون‌های برنامه‌ها و نظم دادن آزادانه‌تر به جای محدود بودن به طرح‌بندی اپل داشته باشند.

مورد دوم به خصوص یک تغییر بسیار بزرگ برای اپل خواهد بود و مطمئناً برای کاربرانی که تمایل به خلاقیت بیشتر در طراحی‌های صفحه اصلی خود داشته‌اند، خوشایند خواهد بود. البته همه اینها هنوز شایعه است، بنابراین هیچ کدام از آنها را نمی‌توان قطعی در نظر گرفت.

در آستانه کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل که از 10 ژوئن 2024 آغاز می‌شود، صحبت‌های زیادی در مورد برنامه‌های هوش مصنوعی اپل انجام شده است.

انتظار می‌رود اپل همکاری خود را با شرکت اوپن‌ای‌آی(OpenAI) به صورت علنی اعلام کند و به گفته گورمن، ممکن است به مواردی مانند جستجوهای Safari، سیری، روتوش عکس و رونویسی یادداشت‌های صوتی بپردازد.

این شرکت همچنین ممکن است خلاصه‌های هوشمندی را برای اعلان‌ها، صفحات وب و موارد دیگر معرفی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha