• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403030704172
  • خبرنگار : 50300

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان:

شهید آیت‌الله ‌رییسی شناسنامه پر افتخاری از خود بر جای گذاشت

شهید آیت‌الله ‌رییسی  شناسنامه پر افتخاری از خود بر جای گذاشت

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: با وجود اینکه سه سال، زمان زیادی برای انجام کار نیست اما شهید آیت‌الله رییسی شناسنامه پر افتخاری از خود بر جای گذاشت.

شهرام ملایی‌هزاروندی در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت شهادت آیت‌الله رییسی، وزیر امور خارجه و همراهان، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رییسی کسی است که طعم فقر و یتیمی را از ۵ سالگی چشید و نه تنها با محرومیت آشنا بود بلکه آن را زیسته بود و هرجا می‌رفت، میان مردم محبوبیت خاصی داشت و سعی می‌کرد خود را از جامعه جدا نکند.

وی ادامه داد: دوران ریاست جمهوری شهید دکتر رییسی، دوران پر افتخاری بود. با وجود اینکه سه سال، زمان زیادی برای انجام کار نیست اما شناسنامه پر افتخاری از خود را بر جای گذاشت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: آیت‌الله رییسی به عنوان دومین شهید رییس جمهور است. اگرچه این اتفاق ناگوار بود اما این شهادت راه را به سمت قله‌های رفیعی که مقام معظم رهبری بیان کردند، هموارتر کرد.

ملایی‌هزاروندی عنوان کرد: در مقایسه با اتفاقاتی که در دیگر کشورها می‌افتد، برای این اتفاق چندین کشور اعلام سوگواری کردند و جهان برای رییس جمهور شهید کشورمان به عزا نشست.

وی تاکید کرد: در این مدت زمان کم که آقای رییسی ریاست جمهوری کشور را برعهده داشت، اتفاقات بسیار زیادی افتاد و شاهد تعامل سازنده با کشورهای همسایه بودیم و کارهای بزرگی انجام شد. 

ملایی‌هزاروندی بیان کرد: رئیس جمهور شهید بر پیگیری کردن امور بسیار تاکید داشت. ما نیز باید این را در دستور کار خود قرار دهیم. شعار سال و برنامه محور شدن فرآیندها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ایجاد و ترویج ناامیدی میان مردم را یکی از برنامه‌های شبکه‌های معاند و بیگانه دانست و تاکید کرد: باید در مسیر شهدا حرکت کرد که راه آن، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است و باید راه شهدای خدمت را ادامه داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha