• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403030704189
  • خبرنگار : 50034

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

۲ هزار میلیارد تومان دستاورد سفر رئیس جمهور شهید به بخش کشاورزی همدان

۲ هزار میلیارد تومان دستاورد سفر رئیس جمهور شهید به بخش کشاورزی همدان

ایسنا/همدان مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از دو هزار و ۸۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور شهید در بخش کشاورزی استان همدان خبر داد.

جعفر مصباحی با اشاره به اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان همدان در بخش کشاورزی استان با ۹ زیربخش در قالب ۲۶ پروژه مصوب شد، اظهارکرد: دو هزار و ۸۸ میلیارد تومان اعتبار از طریق برنامه و بودجه کشور، وزارت جهاد کشاورزی، منابع استانی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در سفر ریاست جمهور به استان مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار در حوزه‌های همچون امور اراضی، باغبانی، آب و خاک، دامپزشکی و منابع طبیعی و آبخیزداری مصوب شد، افزود: شیلات، امور عشایری و شهرک‌های کشاورزی نیز از این مصوبه منتفع شده‌اند.

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: این میزان اعتبار باید طی سه سال جذب شود اگرچه در حال حاضر در حوزه احیا و مرمت قنوات، تکمیل کانال‌های آبرسانی، احیا و نوسازی باغات انگور و گردو و در بخش توسعه باغات و کشت گیاهان دارویی پیشرفت قابل توجه و چشمگیری ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه آبخیزداری، مرمت راه‌های عشایری، تجهیز آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی و واکسیناسیون دام در مناطق عشایری و صعب‌العبور نیز شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای هستیم، اضافه کرد: در احداث و ایجاد زیرساخت‌های مجتمع‌های گلخانه‌ای نیز اقدامات شایان ذکری انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، مصباحی خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور شهید به همدان و تصویب اعتبار قابل توجه منشأ خیر و برکت در استان شد به نحوی که این میزان اعتبار در سنوات گذشته در بخش کشاورزی استان لحاظ نشده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha