• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403030704208
  • منبع : یادداشت

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت:

دولت شهید رییسی با اخلاق در نظام اجرایی نقش‌آفرینی کرد

دولت شهید رییسی با اخلاق در نظام اجرایی نقش‌آفرینی کرد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت شهید آت الله رئیسی را نشانه‌ای خواند از این واقعیت که با تکیه بر فقاهت و برخورداری از اخلاق می‌شود در نظام اجرایی نقش‌آفرینی کرد.

به گزارش ایسنا، متن یادداشت سپهر خلجی به شرح زیر است:

از حکمت‌های الهی در هر دوره‌ای عیان کردن نشانه‌هایی است که مسیر را برای دل‌های آماده، می‌نمایاند و مردم را نسبت به داشته‌های خود آگاه و فرصت را برای تعالی و تکامل فردی و اجتماعی فراهم می‌کند. در هر دوره‌ای آیات الهی در اشکال مختلف بروز می‌کند. در طول دوران حیات طیبه انقلاب اسلامی، ملت ایران بارها شاهد نشانه‌هایی از حکمت الهی بوده است.
تجربه نشان داد که بسیاری از پیروزی‌ها و پیشرفت‌ها به دلیل دریافت و قدرشناسی همین نشانه‌ها و در مقابل، برخی ناکامی‌ها و شکست‌ها بواسطه عدم درک آیات الهی بوده است. با اطمینان باید سید ابراهیم رییسی را یکی از آیات الهی در دوره حاضر قلمداد کرد. چرا؟
۱) رییسی نشانه‌ای شد از این واقعیت که با تکیه بر فقاهت و برخورداری از اخلاق می‌شود در نظام اجرایی نقش‌آفرینی کرد، دل‌ها را جذب و با انقلاب همراه کرد.
۲) رییسی نشانه‌ای شد از میدان دادن به نسل جوان برای مسئولیت‌پذیری و تکیه بر ظرفیت عظیم جوانان مستعد برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در دوره‌ای که برخی نسبت به تغییرات نسلی ابراز خوش‌بینی نمی‌کنند.
۳) رییسی نشانه‌ای شد از سلامت یک مدیر ارشد اجرایی نظام که به اتکاء سلامت خود همه سازوکارها را برای مقابله با فساد و تبعیض در اجرا سازماندهی کرد.
۴) رییسی نشانه‌ای شد تا مردم در مدتی کوتاه حلاوت خدمت بی‌منت را بچشند و بدانند کارگزار نظام اسلامی شأنی جز خدمت به مردم ندارد.
۵) رییسی نشانه‌ای شد از سربازی و اطاعت‌پذیری یک مدیر اجرایی از ولی و آمادگی برای جهاد و جانثاری در راه اهداف و آرمان‌های انقلاب.
۶) رییسی آیتی شد برای اینکه همه کارگزاران نظام اسلامی درک کنند که ایستادگی پای شعارهای انقلاب عزت‌آفرین و راه‌گشاست.
۷) رییسی نشانه‌ای شد برای خواستن و توانستن. نشان داد در عین تحریم و تهدید می‌توان کشور را به پیش برد.
۸) رییسی آیتی شد از ارتباط وثیق دولتمردان با توده‌های مردم و به میدان امدن همین مردم برای قدرشناسی از یک دولتمرد تراز انقلاب اسلامی
۹) رییسی نشانه‌ای شد از این واقعیت که نشان داد در عرض ۳ سال می‌توان به میزان یک دهه عقب‌افتادگی تلاش کرد و بسیاری از شاخص‌های کشور را بهبود بخشید.
۱۰) رییسی آیتی شد از آیات الهی برای ایستادگی بر حق و تبدیل شدن به صدای رسای مظلومیت مردم بی‌پناه و کودکان بی‌دفاع غزه
۱۱) رییسی نشانه‌ای بود از آنچه او از آن به عنوان ابر پروژه امید و اعتماد عمومی یاد می‌کرد.
این شخصیت برجسته، خستگی‌ناپذیر و جامع الاطراف و یکی از بهترین‌ها زیر این آسمان، یقینا یکی از آیات الهی در عصر حاضر بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha