• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403030704291
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

سرپرست بنیاد شهید استان خبر داد

دوچرخه‌سواری جانبازان آذربایجان شرقی تا حرم امام(ره) برای تجدید میثاق

دوچرخه‌سواری جانبازان آذربایجان شرقی تا حرم امام(ره) برای تجدید میثاق

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست بنیاد شهید و امور آذربایجان شرقی گفت: در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، نهمین کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر آذربایجان شرقی برای شرکت در این مراسم و تجدید میثاق با آرمان‌های معمار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی عازم حرم مطهر امام راحل می‌شوند.

علی اکبر سلمانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سفر این کاروان از فردا، سه شنبه هشتم خرداد آغاز می شود و همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در روز چهاردهم خرداد به حرم مطهر رسیده و در مراسم ارتحال شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: مرحله‌ی اول حرکت کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر در روز هشتم خرداد از تبریز تا بستان آباد است و در شش مرحله بعدی، اعضای کاروان مسیرهای بستان آباد - میانه، میانه - زنجان، زنجان - تاکستان، تاکستان – آبیک، آبیک – تهران و تهران تا حرم مطهر را رکاب می زنند و در پایان و پس از حضور در مراسم حرم مطهر، به شهر مقدس قم برای زیارت حرم حضرت معصومه(س) رفته و بلافاصله بعد از زیارت، از آن‌جا با اتوبوس به تبریز باز خواهند گشت.

 وی ادامه داد: اعضای نهمین کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر آذربایجان شرقی در مسیر حرکت خود برنامه های مختلف فرهنگی مانند زیارت مزار شهدا در گلزار شهدای شهرها و روستاهای مختلف، حضور در نماز جمعه‌ی ابهر و دیدار با خانواده‌ی بزرگوار شهدا را اجرا خواهند کرد. 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: این کاروان متشکل از ۱۴ جانباز بصیر آذربایجان شرقی با ۱۴ دوچرخه‌ دوسرنشینه است اما کل اعضای کاروان، بالغ بر ۴۰ نفر است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: عزیمت کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر به مرقد مطهر امام راحل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شکل گرفته و به غیر از سه سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی و تقارن با ماه مبارک رمضان در سال‌های پیشین، سال جاری نهمین سال است که جانبازان بصیر استان تا حرم حضرت امام خمینی(ره) رکاب می‌زنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha