• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403030704303
  • خبرنگار : 71506

کریمی: تیم ملی تکواندو متحول شده است/ به طلای المپیک خوشبینم

کریمی: تیم ملی تکواندو متحول شده است/ به طلای المپیک خوشبینم

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو با اشاره به عملکرد فوق العاده تیم ملی تکواندوی ایران در کسب عنوان قهرمانی آسیا، گفت: با این روند به مدال طلای برخورداری و سلیمی در المپیک خوشبین هستیم.

مرتضی کریمی در گفتگو با ایسنا، درباره قهرمانی تیم ملی تکواندوی مردان ایران در رقابت‌های آسیایی ویتنام اظهار کرد: از اینکه تیم ملی تکواندوی ایران بعد از چند سال دوباره به جایگاه واقعی خود رسید و قهرمان آسیا شد، خوشحالیم و امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه دار باشد. عملکرد بچه‌های ما در این مسابقات نشان داد شاهد تغییر تکنیکی و تاکتیکی در ملی‌پوشانمان هستیم و آن‌ها جنگنده‌تر از همیشه به دنبال کسب موفقیت هستند.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو، افزود: این قهرمانی نشان داد کادر فنی تیم ملی زحمت زیادی کشیده و روی تیم کار کرده است. کسب این نتیجه همه را امیدوار کرد تا تکواندوی ایران در المپیک نیز به بهترین نتیجه برسد. امیدوارم این نتایج ادامه دار باشد و البته از کسب این قهرمانی غره نشویم.

وی درباره عملکرد آرین سلیمی و مهران برخورداری دو نماینده المپیکی ایران در این مسابقات گفت: سلیمی و برخورداری با نمایش خوب و مطمئن خود نشان دادند روند تکنیکی و تاکتیکی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و از بازی بسته و ثابت به دور بودند. آن‌ها خیلی جنگنده و با اعتماد به نفس بالا به میدان رفتند و این اتفاق جای خوشحالی دارد. یکسری موارد مهم مثل اعتماد به نفس و جنگندگی در کنار مسائل فنی در این ۲ یا ۳ سال در تکواندوی ایران فراموش شده بود و ما دچار فقر تکنیکی بودیم اما افلاکی نفراتی تربیت کرده که مثل خودش در دوران قهرمانی جنگنده و جسور هستند و به چیزی جز شکست رقبا فکر نمی کنند.

کریمی در ادامه درباره پیش‌بینی خود از نتایج سلیمی و برخورداری در المپیک پاریس، گفت: المپیک جای بهترین‌های جهان است و فضای آن با رقابت‌های آسیایی و جهانی تفاوت زیادی دارد. در این مسابقات در هر وزن فقط ۱۶ نفر حضور دارند که رقابت با هر کدام از آن‌ها سخت و دشوار خواهد بود. خوشبختانه با روندی که این نفرات طی کرده‌اند به کسب مدال طلای سلیمی و برخورداری در المپیک پاریس خوشبین هستیم. البته کسب بهترین نتیجه در المپیک منوط به این است که این بچه‌ها مغرور نشوند و بدانند کار اصلی آن‌ها در المپیک است. آن‌ها باید المپیکی تمرین و فکر کنند تا بتوانند در پاریس به بهترین نتیجه برسند.

وی در پایان حاطرنشان کرد: خوشبختانه ساعی و افلاکی خودشان تجربه زیادی در دوران قهرمانی و المپیک دارند و به خوبی می‌توانند به بچه‌ها برای حضور موفق در المپیک و آماده سازی روحی و بدنی کمک کنند. امیدوارم ساعی و افلاکی روند رو به رشد تکواندوی ایران را ادامه بدهند و تکواندوی ایران در المپیک به حق خود برسد. ساعی با مدال‌های درخشان خود در المپیک بارها دل مردم ایران را شاد کرده و امیدوارم اینبار در قامت رییس فدراسیون بتواند این نتایج را تکرار کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha