• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030704327
  • خبرنگار : 50649

رئیس شورای شهر صدرا خبر داد:

‌نامگذاری بلواری در شهر صدرا به نام «شهید جمهور رئیسی» ‌

‌نامگذاری بلواری در شهر صدرا به نام «شهید جمهور رئیسی» ‌

ایسنا/فارس رئیس شورای اسلامی شهر صدرا از نامگذاری یک بلوار در میدان امام رضا(ع) این شهر به نام «شهید جمهور رئیسی» خبر داد.

آرش محمدی امروز، ۷ خردادماه با اعلام این مطلب گفت: در دویست و سی و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر صدرا که روز گذشته برگزار شد، اعضای شورا با پیشنهاد نامگذاری بلواری به نام «شهید جمهور رئیسی» موافقت کردند.

وی با بیان اینکه بلوار منتهی به میدان امام رضا (ع) به نام شهید جمهور مزین خواهد شد، هدف از این نامگذاری را زنده نگه داشتن اندیشه‌ها و آرمان‌های این شهید والامقام برای نسل‌های آینده عنوان کرد.

محمدی با تأکید بر اینکه نامگذاری معابر و اماکن به نام شهدا، اقدامی نمادین در جهت پاسداشت ایثار و فداکاری آنان است، افزود: مزین شدن نام شهید جمهور رئیسی به یک بلوار یا پروژه عمرانی، نه تنها یک مسئولیت اجتماعی برای مسئولان ایجاد می‌کند، بلکه یادآور تعهد ما به ادامه راه شهدا و خدمت به مردم خواهد بود.

 رئیس شورای اسلامی شهر صدرا در ادامه با اشاره به محبوبیت و مردمی بودن شهید آیت‌الله رئیسی در میان اهالی صدرا، گفت: شهادت ایشان، یک مسئولیت سنگین اجتماعی را در نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد. هر مسئولی که بخواهد یاد و نام این شهید بزرگوار را زنده نگه دارد، باید خود را وقف خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کند.

این عضو شورا در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا برای عمران و آبادانی این شهر اشاره و تأکید کرد: امروزه در شهر صدرا، تمامی مسئولان مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، فارغ از هرگونه گرایش سیاسی، در تلاش هستند تا با ارائه خدمات اجتماعی و انجام وظایف خود، در جهت پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر این شهر گام بردارند.

 به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر صدرا، محمدی در پایان با اشاره به حدود ۳۰ پروژه در حوزه‌های مختلف شهرداری در حال اجرا در شهر صدرا، ابراز امیدواری کرد که این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha