• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403030704336
  • منبع : نمایندگی کردستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان:

ارائه ۴۱ مقاله به همایش ‌امنیت منابع، حکمت و حکمرانی‌

ارائه ۴۱ مقاله به همایش ‌امنیت منابع، حکمت و حکمرانی‌

ایسنا/کردستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: از مجموع مقالات رسیده به دبیرخانه همایش ۲۷ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۴ مقاله به صورت پوستر در این همایش ارائه خواهد شد.

قباد میمنت‌آبادی، امروز دوشنبه(۷ خرداد) در افتتاحیه سومین همایش ملی «امنیت منابع، حکمت و حکمرانی»‌در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: برگزاری کنفرانس‌های متعدد در کشور و دنیا با مضمون حکمرانی نشان از اهمیت این امر است.

وی افزود: بررسی ریشه‌های اداره امور عمومی، بررسی مسائل روز کشورها در عرصه خط مشی‌گذاری، بررسی و نقد شیوه‌های قدیمی تفکر در خصوص ساختار، شکل، قدرت سازمان‌ها، مسائل فراروی مدیران دولتی، حساسیت نسبت به شهروندان، مشارکت کارکنان و شهروندان در تصمیم‌گیری، توزیع عادلانه خدمات عمومی و ایجاد حق انتخاب برای شهروندان و مسئولیت اداری،از جمله برنامه های عمومی اثربخش در حکمرانی محسوب می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: سومین همایش ملی امنیت منابع، حکمت و حکمرانی تلاش دارد در اشکال مختلف منابع ( آب، خاک، غذا، نیروی انسانی، انرژی و گردشگری..) حکمرانی را مورد توجه قرار دهد و بستری فراهم کند تا کلیه زمینه‌های نظری و کاربردی حکمرانی منابع از نگاه صاحب نظران، اساتید، دانش‌پژوهان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: دبیرخانه این همایش طی ماه‌های گذشته پذیرای ارائه پیشنهادات کاربردی متناسب با شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در توسعه پایدار منابع بوده و این همایش با محورهای متنوع، نمایه ISC، امتیاز بازآموزی نظام دامپزشکی و همچنین اختصاص نیم نمره برای دفاع دانشجویان دکتری پذیرای مقالات ارزشمند محققان بوده است.

میمنت‌آبادی خاطرنشان کرد: این همایش در سه پنل تخصصی امنیت و منابع دامپزشکی و کشاورزی پایدار، حکمرانی و منابع انسانی و فنی و مهندسی حکمرانی و توسعه پایدار انرژی با حضور اندیشمندان و اساتید سطح کشور در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: از مجموع مقالات رسیده به دبیرخانه همایش ۲۷ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۴ مقاله به صورت پوستر در این همایش ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha