• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403030704337
  • خبرنگار : 50184

۲۰ زمین چمن روستایی در کرمانشاه احداث می‌شود

۲۰ زمین چمن روستایی در کرمانشاه احداث می‌شود

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تخصیص اعتبار لازم برای احداث ۲۰ زمین مینی چمن مصنوعی روستایی در استان خبر داد.

منوچهر حاتمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای توزیع عادلانه امکانات و زیرساخت های ورزشی در مناطق مختلف استان، اظهار کرد: در این راستا طی ماه های گذشته رایزنی ها و پیگیری های زیادی را در سطح وزارتخانه انجام دادیم و خوشبختانه اعتبارات ملی برای احداث تعدادی زمین مینی چمن مصنوعی فوتبال در سطح روستاهای استان اختصاص یافت. 

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از محل این اعتبارات و اعتبارات استانی امسال ۲۰ زمین مینی چمن مصنوعی فوتبال در سطح روستاهای استان احداث خواهد شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته نیز حدود ۲۰ زمین چمن فوتبال در سطح استان به بهره برداری رسید که دو مورد از آنها زمین های استاندارد به ابعاد هفت هزار متر بودند. 

وی تاکیدکرد: از آنجایی که طی سالهای گذشته عمده احداث زمین های چمن روستایی در مناطق غربی استان بوده، امسال بنا داریم به منظور توزیع عادلانه امکانات و بهره مندی آحاد مردم بویژه در مناطق محروم استان از زیرساخت های ورزشی، بیشتر این زمین ها را در شهرستانهای شرقی احداث کنیم. 

حاتمی اضافه کرد: حدود پنج مورد از این زمین ها در روستاهای شهرستان کرمانشاه، چهار مورد در سنقر و کلیایی، سه مورد در سنقر و مابقی نیز در صحنه، هرسین، منطقه اورامانات و گیلانغرب خواهد بود. 

وی در ادامه افزود: در منطقه اورامانات دو زمین چمن مصنوعی استاندارد در شهرهای مرزی ازگله و شاهو احداث می شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان میزان اعتبار اختصاص یافته برای هرکدام از زمین های مینی چمن مصنوعی فوتبال را حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای زمین هایی که قرار است در ابعاد بزرگتر ساخته شوند، حدود پنج میلیارد تومان تخصیص یافته است. 

وی با بیان اینکه مقدمات لازم برای احداث این زمین ها فراهم شده، عنوان کرد: ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی احداث این زمین ها آغاز خواهد شد و در تلاشیم در کوتاهترین زمان و با کیفیت مناسب احداث شوند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha