• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403030704339
  • خبرنگار : 50294

رییس بنیاد نخبگان استان خبر داد:

نخستین گفتاورد ملی با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» در کردستان برگزار می شود

نخستین گفتاورد ملی با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» در کردستان برگزار می شود

ایسنا/کردستان رییس بنیاد نخبگان استان کردستان از دعوت نخبگان و صاحبان اندیشه کردستان برای شرکت در رویداد گفتاورد ملی نخبگان خبر داد.

جمال سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا از دعوت نخبگان و صاحبان اندیشه کردستان برای شرکت در رویداد گفتاورد ملی نخبگان خبر داد و اظهار کرد: جوایز قابل توجه و ویژه‌ای برای حمایت و پشتیبانی از فرد یا افرادی که ایده‌های برتر داشته و به مرحله نهایی راه می‌یابند در نظر گرفته شده که از این مقدار می‌توان به ۱۰ میلیارد ریال جایزه نقدی و همچنین حمایت از پیاده‌سازی ایده‌ها و طرح‌ها با ۱۰میلیارد ریال دیگر هم اشاره کرد.

وی عنوان کرد: بنیاد نخبگان در راستای اجرایی کردن شعار سال و جلب مشارکت مردم در امور، نخستین گفتاورد ملی با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» را در دست اجرا دارد و از ایده‌های ناب مردمی در حوزه‌های پنجگانه «مالی و پولی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت، حکمرانی و سیاستگذاری» استقبال و حمایت می‌کند.

رییس بنیاد نخبگان استان بیان کرد: بنیاد نخبگان در راستای اجرایی کردن شعار سال و مشارکت دادن مردم در امور مهم حکمرانی در حوزه‌های گوناگون عرصه اجتماع، نخستین گفتاورد ملی با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» را برگزار و از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه مردمی استقبال و حمایت می‌کند.

جمال سلیمی با تشریح محورهای پنجگانه مد نظر در این رویداد که نخبگان و سرآمدان بایستی نظرات طرح‌ها و ایده‌های خود را ثبت کنند، افزود: این رویداد ملی فرصتی بی نظیر برای ارائه همه دیدگاه‌هایی است که چرخش‌های تحول‌آفرین در جامعه ایجاد خواهد کرد. 

وی افزود: جامعیت این محورها به گونه‌ای است که می‌توان گفت همه عرصه‌های زندگی اجتماعی را در بر می‌گیرد. 

سلیمی تصریح کرد: عزم جدی دولت و نظام تلاش برای خلق بستر و فرصت‌های لازم جهت حضور نخبگان و مشارکت دادن ایده‌ها و طرح‌های پیشرو آنان در اداره امور کشور است.

رییس بنیاد نخبگان استان با بیان توضیحاتی در این زمینه اظهار کرد: در نخستین گفتاورد ملی نخبگان، افراد بدون توجه به تحصیلات و با هر تخصص و شغل و حرفه‌ای که دارند، می‌توانند ایده‌های خود را در راستای رفع مسائل و مشکلات کشور را ثبت کرده و در این رویداد و رقابت ملی مشارکت کنند.

رییس بنیاد نخبگان استان کردستان با دعوت از همه اقشار مردم استان برای شرکت در این رویداد ملی یادآور شد: در مرحله منطقه‌ای این رویداد، شرکت‌کنندگان استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و همدان ایده‌های خود را به دبیرخانه ارسال می‌کنند و پس از رقابت با یکدیگر، طرح‌های برتر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

سلیمی تصریح کرد: افرا می‌توانند به صورت انفرادی و  یا گروهی ایده‌های خود را مبتنی بر ارائه راهکارهای رفع مشکلات و چالش‌های جدی کشور و اصلاح و رشد شاخص‌های کلان و توسعه گرا به دبیرخانه ارائه داده و در این اتفاق ارزشمند شرکت کنند.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: این رویداد متناسب با شعار سال یعنی فراهم کردن زمینه مشارکت‌ مردم در امور کشور تدوین شده است و گفتاورد ملی نخبگان فرصتی را برای ارتباط و تعامل دوسویه جامعه نخبگانی کشور، مدیران و اقشار گوناگون مردم فراهم کرده است. 

سلیمی افزود: ایده‌ها و طرح‌ها در هر مرحله ارزیابی شده و هدایایی برای شرکت‌کنندگان برتر در نظر گرفته شده است.

رییس بنیاد نخبگان استان کردستان در پایان با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند ایده‌های خود را تا ۲۸ خرداد به آدرس اینترنتی https://debate.bmn.ir/  ارسال کنند، افزود: جوایز قابل توجه و ویژه‌ای برای حمایت و پشتیبانی از فرد یا افرادی که ایده‌های برتر داشته و به مرحله نهایی راه می‌یابند در نظر گرفته شده که از این مقدار می‌توان به   ۱۰ میلیارد ریال جایزه نقدی و همچنین حمایت از پیاده‌سازی ایده‌ها و طرح‌ها با ۱۰ میلیارد ریال دیگر هم اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha