• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1403030704376
  • خبرنگار : 80001

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

تکمیل ۶۴۴۷ واحد مسکن مهر/ این افتتاح را مدیون شهید رئیسی هستیم

تکمیل ۶۴۴۷ واحد مسکن مهر/ این افتتاح را مدیون شهید رئیسی هستیم

صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی ۶۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهر جدید مهستان (هشتگرد) و پردیس به بهره‌برداری رسید. معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت که افتتاحات امروز را مدیون رئیس جمهور شهید هستیم.

به گزارش ایسنا، صبح امروز با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، استاندار البرز، امام جمعه مهستان و معاونان وزیر راه و شهرسازی ۶۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهر جدید مهستان (هشتگرد) و همچنین پردیس به بهره‌برداری رسید که۳۰۷۰ واحد متعلق به هشتگرد و ۳۳۷۷ واحد متعلق به پردیس است.

سعید غفوری - معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید - در این  مراسم اظهار کرد: بنا داشتیم در سال ۱۴۰۳ تکمیل واحدهای مسکونی و افتتاحات را تسریع کنیم. در خرداد ماه ۱۱ هزار واحد تعهد داده بودیم که امروز اینجا هستیم که کار بزرگی در مسکن مهر انجام شود.

وی افزود: افتتاح امروز  پروژه های مسکن مهر  در مهستان و پردیس مدیون پیگیری آقای رئیس جمهور، شهید دکتر رئیسی است.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید تاکید کرد: در بحث مسکن مهر عملا آورده متقاضی را نداشتیم از محل صندوق ملی مسکن که در سال گذشته تدبیر شده بود و از واحدهای مساکن مهر باقی مانده بود به بهره برداری رسید.

غفوری بیان کرد: پروژه های مهستان که  واحدهای مسکن مهر باقی مانده بود و در تعهد دولت بود به بهره برداری رسید.

وی گفت: متعهد هستیم در این ماه افتتاح  واحدهای دیگر از جمله  افتتاح واحدهای مسکونی در استان تهران و پرند را داشته باشیم و امروز ۳۳۶۷ واحد در پردیس را افتتاح و عملیات اجرایی ۱۳هزار واحد در شهر اشتهارد را هم خواهیم داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مسکن های مهر به ازای هر ۱۰۰۰ واحد در پروژه نهضت ملی، یک مدرسه و یک مرکز تجاری و به ازای هر ۲۰۰۰ واحد یک پروژه مذهبی در نظر گرفته‌ایم.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha