• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403030704399
  • خبرنگار : 50159

حضور ۳ تیم خارجی در جام تختی زنجان قطعی است

حضور ۳ تیم خارجی در جام تختی زنجان قطعی است

ایسنا/زنجان رئیس هیأت کشتی استان زنجان از قطعی شدن حضور سه تیم خارجی و رایزنی برای حضور دو تیم دیگر در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی در زنجان خبر داد.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه کمتر از سه روز به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان باقی مانده است، اظهار کرد: طبق برنامه قرار بود این رویداد بین‌المللی سوم و چهارم خردادماه برگزار شود که به‌دلیل سانحه بالگرد رئیس‌ جمهور و همراهان ایشان به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه تا امروز حضور تیم‌های ارمنستان، افغانستان و عراق قطعی شده و در حال رایزنی برای حضور تیم‌های روسیه و گرجستان هستیم، ادامه داد: با توجه به وقفه یک هفته‌ای که در برگزاری این رویداد بین‌المللی به‌وجود آمد، برخی تیم‌های خارجی از حضور در این مسابقات انصراف دادند.

محمدی با اشاره به اینکه به‌جز کشتی‌گیران المپیکی، سایر ورزشکارانی که اسامی آن‌ها از سوی فدراسیون کشتی اعلام شده است، موظف به حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان هستند، گفت: حضور نیافتن در این رویداد به منزله محروم شدن از لیگ امسال و رقابت‌های انتخابی بعدی خواهد بود.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان با یادآوری اینکه در این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور ۱۳ تیم داخلی شامل ۱۰ تیم بزرگسالان، دو تیم جوانان و یک تیم از زنجان خواهیم بود، بیان کرد: در مجموع ۲۰۰ مهمان داخلی و خارجی برای حضور در این رویداد بین‌المللی عازم زنجان خواهند شد که امیدواریم نماینده شایسته‌ای برای ورزش استان باشیم.

وی از اتخاذ تمهیدات لازم برای اطلاع‌رسانی درباره این رویداد خبر داد و با بیان اینکه این مسابقات دو روز از ساعت ۸ تا ۲۰ در سالن ۶۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد، افزود: در مجموع ۳۱ خبرنگار پوشش این مسابقات را برعهده خواهند داشت. در همین راستا، کارت شناسایی خبرنگاران صادر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha