• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030704423
  • خبرنگار : 50649

اخبار کوتاه پلیس فارس؛

از توقیف تریلرهای حامل سوخت قاچاق تا دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی

 از توقیف تریلرهای حامل سوخت قاچاق تا دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی

ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌های جمعی قرار داده شده است اخباری نظیر توقیف ۵ تریلر حامل سوخت قاچاق، دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی و دستگیری سارق قطعات خودرو مشاهده می‌شود.

فرمانده انتظامی لارستان امروز، ۷ خردادماه از توقیف ۵ دستگاه تریلر حامل ۷ هزار و۷۵۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی لارستان با انجام اقدامات فنی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله ۵ دستگاه تریلر تانکردار در سطح حوزه استحفاظی و جاده‌های مواصلاتی مطلع شدند.

سیدمحمد یوسفی افزود: در ادامه ماموران با شناسایی مسیر تردد کامیون‌ها، با هماهنگی قضایی اقدام به متوقف کردن آن‌ها کردند.

فرمانده انتظامی لارستان اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون‌ها موفق به کشف در مجموع ۷ هزار و ۷۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع شدند.

یوسفی با بیان اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: رانندگان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کامیون با ۲۷ هزار لیترگازوئیل قاچاق درکوار توقیف شد

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله سوخت خارج از شبکه توزیع را از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان دارند، لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرارگرفت.

سیدرحمان هاشمی افزود: مأموران انتظامی بخش طسوج، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون که در محور کوار به فیروزآباد درحال تردد بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کوار ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این کامیون  ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

هاشمی با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در بلوار قدس این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و تیراندازی با سلاح ساچمه‌زنی در بلوار قدس مرودشت، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ بعثت برای بررسی موضوع به محل اعزام و دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند.

فرشید زینلی افزود: ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند حدود ۱۰ نفر به علت اختلاف خانوادگی با یکدیگر درگیر و یکی از آنها با سلاح ساچمه زنی اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل یکی از منازعین نموده که تعداد ۷ پوکه تیر ساچمه زنی نیز توسط مامورین در محل کشف شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه در این درگیری ۲ نفر از ناحیه سر با سنگ وچوب مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند، تصریح کرد: ماموران انتظامی اقدامات خود را در این زمینه آغاز و موفق شدند ۶نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر کنند.

زینلی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان درخواست کرد که مشکلات خود را از راه قانونی و با گفت وگو حل کنند تا دیگر شاهد بروز چنین درگیری‌هایی در سطح شهر نباشیم.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت به مخلان نظم و امنیت هشدار داد: پلیس شهرستان مرودشت با قاطعیت کامل با مخلین نظم و امنیت و کسانی که بخواهند به هر نوعی امنیت و آرامش شهروندان را بر هم زنند برخورد خواهد کرد.

دستگیری عاملین نزاع و درگیری در زرین‌دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از دستگیری عاملین نزاع دسته جمعی در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی در مرکز شهرستان و مصدومیت یک نفر بر اثر اصابت سلاح سرد (چاقو) و انتقال وی به مراکز درمانی، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

حمیدرضا صالحی‌فرد افزود: با حضور پلیس و در عملیاتی مقتدرانه ۲ نفر از عاملین نزاع و درگیری که نظم و امنیت عمومی را برهم زده بودند دستگیر و روانه دادسرا شدند.

وی با بیان اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت، گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۸ فقره سرقت در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق قطعات اتومبیل با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات اتومبیل از جمله باطری در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیژن بارسالاری با بیان اینکه تحقیقات انجام شده توسط ماموران  کلانتری ۱۱ محمدیه منجر به شناسایی و دستگیری متهم ۴۲ ساله حین سرقت قطعات تریلر شد، افزود: متهم در بررسی فنی پلیس به ۸ فقره سرقت قطعات اتومبیل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در راستای پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha