• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403030704434
  • منبع : ریاست جمهوری

مخبر: رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید سرمایه‌ای ارزشمند برای جهان اسلام بودند

مخبر: رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید سرمایه‌ای ارزشمند برای جهان اسلام بودند

سرپرست ریاست جمهوری، رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید ایران را سرمایه‌ای ارزشمند برای جهان اسلام دانست و افزود: گر چه فقدان این دو شخصیت بزرگوار سخت است، اما ایران همچنان در عمل به راهبرد رئیس جمهور فقید در تقویت همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی و همسو مصمم است.

به گزارش ایسنا، محمد مخبر پیش از ظهر امروز یکشنبه در دیدار «مالک جالو» رئیس مجلس ملی مالی، با تشکر از ابراز همدردی و همبستگی دولت و مردم این کشور با دولت و ملت ایران، رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید ایران را سرمایه‌ای ارزشمند برای جهان اسلام دانست و افزود: گر چه فقدان این دو شخصیت بزرگوار سخت است، اما جمهوری اسلامی ایران همچنان در عمل به راهبرد رئیس جمهور فقید در گسترش و تقویت ارتباطات و همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی و همسو مصمم است.

سرپرست ریاست جمهوری بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل برای ارتقای سطح روابط اقتصادی فیمابین را ضروری دانست و با ابراز امیدواری نسبت به عبور هر چه سریع‌تر مالی از دوران گذار و استقرار کامل دولت در این کشور، اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران در این روند در کنار برادران خود در مالی ایستاده و آماده است، تجربیات و توانمندی‌های خود را در راستای تامین منافع متقابل به اشتراک بگذارد.
«مالک جالو» نیز در این دیدار با اعلام تسلیت و ابراز همدردی و همبستگی رئیس دولت انتقالی و مردم کشورش با دولت و ملت ایران گفت: حضور دکتر رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان در راس نظام جمهوری اسلامی ایران مایه امید کشورهای اسلامی و جهان اسلام بود.
رئیس مجلس ملی مالی ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر مخبر در مسئولیت جدید، به علاقمندی و اراده کشورش برای گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری با جمهوری اسلامی ایران اشاره و ابراز امیدواری کرد که روند گسترش همکاری‌های فیمابین همچون دوره رئیس جمهور فقید ایران، در دوره پیش‌رو نیز تداوم یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha