• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030704471
  • خبرنگار : 50649

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز:

شهید امیرعبداللهیان چهره‌ای برجسته در دیپلماسی مقاومت بود

 شهید امیرعبداللهیان چهره‌ای برجسته در دیپلماسی مقاومت بود

ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: شهید امیر عبداللهیان نقش پررنگی در دستاوردهای برجسته و موفقیت‌های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاست خارجی ایفا کرد.

رضا جاویدی امروز، ۷ خردادماه با همراهی هیئتی از اداره ارتباطات بین‌الملل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با عباس مهدی بیرق‌دار رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس دیدار و شهادت‌ حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی را تسلیت گفت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در این دیدار با اشاره به اقتدار دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی که مرهون تلاش و زحمات شبانه‌روزی امیر عبدالهیان و همکاران ایشان بود، اظهار کرد: شهید امیر عبداللهیان چهره‌ای  برجسته در دیپلماسی مقاومت بود و نقش پررنگی در دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاست خارجی ایفا کرد.

سخنگوی شهرداری شیراز با تبیین نقش شهید امیر عبداللهیان در دفاع از مسئله فلسطین و مردم مظلوم غزه تصریح کرد: نقش مهم وزیر فقید امور خارجه در اهتمام به مسئله فلسطین و دفاع از مردم غزه و تبیین جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جهان به‌وضوح قابل ‌مشاهده بود.

جاویدی همچنین با تاکید بر تعامل وهمکاری مطلوب شهرداری شیراز ونمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس، تصریح کرد: طی سال‌های اخیر تعامل وزارت امور خارجه با شهرداری شیراز بسیار ستودنی و قابل‌توجه بوده و این موضوع قطعا یکی از عوامل تاثیرگذار در به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و اقدامات شهرداری در حوزه دیپلماسی شهری محسوب می‌شود.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس نیز در این دیدار با تسلیت درگذشت شهادت گونه رئیس‌جمهور و هیئت همراه به ویژگی‌های شهید امیر عبداللهیان در عرصه دیپلماسی پرداخت.

عباس‌مهدی بیرق‌دار ضمن تبیین ویژگی های ممتاز اخلاقی و شخصیتی شهید امیرعبداللهیان، از ایشان به عنوان دیپلمات خبره و برجسته  وزارت امور خارجه یاد کرد که اقدامات ماندگاری در دفاع از منافع ملی و اقتدار جمهوری اسلامی انجام داده است.

وی افزود: ایشان فردی مسلط و آگاه به حوزه‌های مختلف دیپلماسی و دارای توانمندی های ویژه و تجربیات ارزنده‌ای بود که در تلفیق با اعتقاد و ایمان انقلابی زمینه ساز دستاوردهای کم‌نظیر کشور در پیشبرد اهداف ترسیم شده در حوزه سیاست خارجی بود.

بیرق‌دار همچنین ضمن قدردانی از هماهنگی و همکاری مطلوب شهرداری شیراز با وزارت امور خارجه، مدیریت شهری شیراز را مجموعه‌ای پیشتاز در حوزه دیپلماسی عمومی در کشور توصیف کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha