• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403030704477
  • خبرنگار : 50024

بذرپاش: برخی واحدهای مسکن مهر را با منابع مولدسازی تکمیل کردیم

بذرپاش: برخی واحدهای مسکن مهر را با منابع مولدسازی تکمیل کردیم

ایسنا/البرز وزیر راه و شهرسازی از تکمیل برخی واحدهای مسکن مهر از محل منابع مولدسازی اموال دولتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش روز دوشنبه هفتم خرداد در مراسم بهره برداری از ۶۴۷۵ واحد مسکن مهر در پردیس و مهستان که در استان البرز برگزار شد؛ با اشاره به اینکه ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر ناتمام از دولت پیش به دولت سیزدهم ارث رسیده بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه برای تکمیل این پروژه‌ها نه تسهیلات بانکی، نه آورده متقاضی و نه بودجه عمومی وجود داشت، در این دولت ۳۵ همت از منابع وزارت راه و شهرسازی از محل مولد سازی تزریق شد.

وی افزود: از این واحدها تا کنون ۱۳۷ هزار واحد تکمیل و به مردم تحویل داده شده است.

بذرپاش با تاکید بر اینکه ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده هم با سرعت قابل قبولی در حال تکمیل است، گفت: متقاضیان برخی از این واحدها حدود ۱۲ سال منتظر بودند که خانه خود را تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم تنها ۱۱ هزار واحد مسکن مهر ناتمام تنها در شهر جدید مهستان وجود داشت، ادامه داد: از این تعداد تنها ۱۸۰۰ واحد باقی مانده که تلاش می‌شود در هفته دولت به بهره برداری برسند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های مسکن ملی هم در شهرهای مختلف در حال اجرا هستند، گفت: در ساخت این واحدها از مرز دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن عبور کرده‌ایم و همین باعث شده طراز ۱۳و نیم درصد منفی حوزه مسکن در سال ۹۹ به رشد بیش از چهار درصدی در سال ۱۴۰۲ برسد.

این مسئول اضافه کرد: ما در بحث صدور پروانه برای بافت‌های فرسوده هم رکورد زده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه پروژه‌های مسکن ملی با سرعت در حال احداث هستند، افزود: امروز هم هزار هکتار زمین در اشتهارد به این موضوع اختصاص داده شد و عملیات اجرای این واحدهای مسکونی آغاز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha