• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403030704506
  • خبرنگار : 50659

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان:

محدوده‌های معدنی استان اردبیل بدون مزایده واگذار می‌شوند

محدوده‌های معدنی استان اردبیل بدون مزایده واگذار می‌شوند

ایسنا/اردبیل مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از فراخوان واگذاری محدوده‌های اکتشافی و معادن استان اردبیل بر اساس ماده ۸۳ آیین نامه اجرایی قانون معادن خبر داد.

مسعود ایرانی، هفتم خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و پیگیری مجدانه رییس جمهور شهید در خصوص فعالسازی و بهره برداری از معادن در راستای توسعه اقتصادی منطقه و کشور گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به برگزاری مزایده عمومی در مهرماه ۱۴۰۲ و مزایده دوم که اخیراً در ابتدای اردیبهشت ماه سالجاری انجام شد، مجدداً اقدام به فراخوان برگزاری مزایده بر اساس ماده ۸۳ آیین نامه اجرایی قانون معادن کرده است.

وی ضمن تشریح ماده ۸۳ آیین‌نامه اجرایی قانون معادن افزود: در صورت عدم وجود مزایده‌گر در دو نوبت برگزاری متوالی مزایده در طول شش ماه، وزارت می‌تواند موضوع مزایده را به اولین متقاضی دارای توان فنی و مالی لازم مشروط بر آن که مدت زمان شش ماه از برگزاری دومین مزایده نگذشته باشد، واگذار کند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم) در حوزه معادن، اداره کل صمت استان در نظر دارد بر اساس ماده ۸۳ آیین نامه اجرایی قانون معادن، محدوده های معدنی مشمول ماده فوق الذکر را اعم از پروانه بهره برداری، گواهی کشف، پروانه اکتشاف، محدوده های اکتشافی، معادن متروکه، مجوز برداشت موقت و دپوی ماده معدنی به تعداد ۳۱۶ فقره بدون مزایده به اولین متقاضی دارای توان فنی و مالی لازم واگذار نماید.

ایرانی در ادامه یادآور شد: متقاضیان واجد الشرایط می توانند به سامانه کاداسترمعادن به آدرس https://cadastre.mimt.gov.ir  مراجعه و پس از انتخاب محدوده معدنی، درخواست خود را بانضمام گواهی توان فنی و مالی دارای اعتبار و امتیاز لازم از روز سه شنبه مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۳ تا تاریخ ۰۲/۰۸/۱۴۰۳ (در صورت برگزاری مزایده عمومی معادن تا یک هفته قبل از شروع مزایده عمومی آتی) به دبیرخانه اداره کل صمت استان تحویل و رسید دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha