• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403030704577
  • منبع : نمایندگی سمنان

ورود سازمان بازرسی به رفع مشکل ۲۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان سمنان

ورود سازمان بازرسی به رفع مشکل ۲۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس سازمان بازرسی استان سمنان از ورود این دستگاه نظارتی به مشکلات بخش تولید در استان خبر داد و گفت: مشکلات ۲۰ واحد صنعتی و تولیدی استان حل شد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشیدزاده، بازرس کل استان سمنان امروز (هفتم خرداد ماه) در نشست بررسی مشکلات صنایع که با حضور فرماندار دامغان و مدیرعامل شرکت‌های صنعتی استان در دامغان برگزار شد، با اشاره به لزوم حضور مسؤولان بین مردم، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی بخش صنعت، تکریم ارباب رجوع و دیدار چهره به چهره با صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان را در برنامه قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه در سفرهای مسؤولان نظارتی تلاش در زمینه گره‌گشایی از مشکلات مردم است، افزود: یکی از اهداف سفرهای استانی، تحقق شعار سال و کمک به جهش تولید است.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال از وظایف مسؤولان دولتی است، گفت: نقش ما در سازمان بازرسی بیشتر پشتیبانی است. ما در قوه قضائیه علاوه بر وظایف اصلی و نظارتی به دولت نیز کمک می‌کنیم. اعتقاد ما این است که همه مسؤولان باید به فرمان مقام معظم رهبری عمل کنند و در چارچوب قانون و با لحاظ پیوست تحلیلی، مباحث را به نفع تولیدکنندگان و صنعتگران دنبال کنند.

بازرس کل استان سمنان بر لزوم حمایت از بخش تولید تاکید و بیان کرد: مسؤولان استانی و شهرستانی از صراحت لهجه صنعتگران در بیان دغدغه‌ها گلایه‌مند نشوند و با سعه صدر با مسائل برخورد و از آن‌ها حمایت و پشتیبانی کنند.

وی به طرح مطالبات تولیدگران در این نشست اشاره و اظهار کرد: دستگاه‌های متولی طبق قوانین پیش‌بینی‌شده، خسارت‌های ناشی از قطعی برق و گاز را به تولیدکنندگان و صنعتگران پرداخت کنند.

رشیدزاده بر لزوم احصای مطالبات صنایع و بررسی آنها با حضور مدیران واحدها تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات واحدهای صنعتی نقش بسزایی در افزایش اعتماد عمومی جامعه دارد.

بازرس کل استان سمنان با بیان اینکه صنایع استان سمنان عمدتاً با مشکلاتی مانند تامین نیروی انسانی، ارز، تسهیلات و ... روبه‌رو هستند، اظهار کرد: صنعتگران نباید درگیر مسائلی مانند تامین روشنایی معابر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باشند.

وی ادامه داد: در سازمان بازرسی استان سمنان یک دفتر ویژه حمایت از تولید تشکیل شده است و توسط این بخش از واحدهای صنعتی بازدید می‌شود.

رشیدزاده گفت: سازمان بازرسی استان سمنان به مشکلات حدود ۲۰ واحد صنعتی و تولیدی ورود کرده و در حد توان، مشکل این واحدها را برطرف کرده است. ضمن اینکه مشکلات برخی صنایع برای تامین نقدینگی نیز رفع شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha