• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030704591
  • خبرنگار : 50649

معاون استاندار فارس:

‌شهید آیت‌الله رئیسی خدمت بی منت به مردم را معنا بخشید

‌شهید آیت‌الله رئیسی خدمت بی منت به مردم را معنا بخشید

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی هم در زبان هم در عمل ولایت‌مدار بود، تأکید کرد: این شهید بزرگوار خدمت بی منت به مردم را معنا بخشید.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۷ خردادماه در جمع پزشکان و کادر درمان بیمارستان نمازی شیراز گفت: طی روزهای گذشته ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی شاهد بدرقه میلیونی و مثال زدنی خادم الرضا(ع) و همراهان شهیدش بودند که در زمره نمادهای تسریع و تسهیل کار مردم، بسیار مهم و با ارزش فداکاری صادقانه و خدمت بی منت به مردم کشورمان قرار دارند.

وی ادامه داد: حافظه تاریخی مردم و ملت بزرگ ایران در گذشته نیز شاهد این‌گونه حوادث و رخ دادها از جمله حوادث هفتم تیر و هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت شهیدان رجایی، باهنر و شهید بهشتی بوده است.

قزلسفلی اظهار کرد: همان‌گونه که آن حوادث در آن مقطع با الطاف خداوند باعث همدلی، همبستگی، اتحاد و وحدت بین مردم شد، در این مقطع نیز شاهد همدلی و اتحاد خواهیم بود که گوشه‌ای از آن را در جریان برگزاری آیین‌های تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت دیدیم و مردم خادمان خویش را به نیکی بدرقه کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: سبک مدیریت سیدالشهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی به گوهر تقوا و اخلاص مزین بود و یک زیست تراز انقلاب اسلامی در حوزه مدیریتی را به نمایش گذاشت و برای آحاد شیفتگان به خدمت بی‌منت به مردم معنا و مفهوم بخشید.

وی تصریح کرد: شهید جمهور، شهید آیت‌الله رئیسی هم در زبان و هم در عمل ولایتمدار بود و الگویی برای همگان شد و به درستی پرچم ایثار و نثار جان در راه ولایت را در سرزمین بزرگ ایران اسلامی برافراشت.

قزلسفلی ادامه داد: مختصات زمینی که شهید آیت‌الله رئیسی تحویل گرفت چه بود؟ شیوع کرونا با ۷۰۰ کشته در روز، کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، سیاست خارجی گره خورده در برجام‌، ارتباط قطع شده با شرق و کشورهای همسایه‌ها، سیاست خلاصه شده در غربی که مانند همه تاریخش بدعهد بوده، عدم همراهی دیپلماسی با میدان و خزانه‌ای که خالی بود اما او (شهید رییسی) با سه کلمه توکل، اخلاص و اراده به میدان آمد.

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم صدای واحدی از جمهوری اسلامی به دنیا مخابره شد و میدان و دیپلماسی با هم همراه شدند، میز ریاست شهید آیت‌الله رئیسی خدمت در پهنه جغرافیای ایران اسلامی شد و کرسی استراحت او صندلی هواپیما در هنگام بازگشت از ماموریت‌ها بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha