• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403030704601
  • خبرنگار : 50673

مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان:

پیگیری درخواست‌های مردمی ثبت شده در سفر دوم رییس‌جمهور شهید با جدیت ادامه دارد

پیگیری درخواست‌های مردمی ثبت شده در سفر دوم رییس‌جمهور شهید با جدیت ادامه دارد

ایسنا/هرمزگان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی از پیگیری جدی درخواست‌های مردمی خبر داد که بهمن ماه ۱۴۰۲ در دور دوم سفر رییس‌جمهور شهید به هرمزگان دریافت و ثبت شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان امروز دوشنبه هفتم خرداد، ضمن تسلیت شهادت رییس‌جمهور محبوب و همراهان ایشان، در اولین نشست کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، اظهار کرد: بهمن ماه ۱۴۰۲ درجریان سفردوم رییس‌جمهور شهید به هرمزگان، کار ثبت، پالایش و ارجاع بیش از ۸۰هزار درخواست مردمی دریافت شده، انجام شده است.

وی با تاکید بر اهمیت پاسخگویی به درخواست‌های ثبت شده، گفت: رویکرد و منش رییس‌جمهور شهید ما تا لحظه شهادت پربرکت‌شان، خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات مردم بود بر همین اساس پیگیری جدی تمامی درخواست‌های دریافت شده در سفر ایشان به استان ادامه دارد.

حجت الاسلام اعتمادی با اشاره به مهلت یک ماهه پاسخگویی مراجع رسیدگی به درخواست‌های ارسالی،افزود: مهمترین مرحله کاری همکاران سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) پیگیری و دریافت پاسخ درخواست‌های مردم است و مدیران موظفند پاسخگویی به ارجاعات سامد به دستگاه اجرایی خود را در اولویت قرار دهند.

وی پاسخگویی مناسب و به‌موقع دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به درخواست‌های مردمی را از شاخص‌های مثبت ارزیابی عملکرد برشمرد و ادامه داد: درحال حاضر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در بستر اینترنت به مرکز سامد متصل هستند و موارد ارجاعی هم از طریق رابطین سامد دستگاه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

به گفته‌ی مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان ، تمامی درخواست‌های مردمی به استثنای تعداد محدودی که بدون مشخصات یا شماره ارتباطی بودند، همه ثبت و کد رهگیری را به متقاضی ارسال کردیم سپس برحسب موضوع به مراجع رسیدگی نیز ارجاع شده بنابراین مردم شریف استان برای رصد درخواست خود می‌توانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و با اعلام کدرهگیری یا کد ملی خود از وضعیت درخواست‌شان مطلع شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha