• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403030704618
  • خبرنگار : 50663

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر کشور:

سال گذشته حدود ۵۵۰۰ نفر جذب شدند

سال گذشته حدود ۵۵۰۰ نفر جذب شدند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر کشور گفت: رئیس‌جمهور پیگیر بالگرد پرواز در شب بود؛ همواره نگران این بودند که چرا شب امدادرسانی نمی‌شود، از همه مهمتر که اقدامات را هیچ‌جا عنوان نکردند.

بابک محمودی امروز ۷ خردادماه، در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، ضمن عرض خداقوت به رئیس جمعیت هلال احمر و اشاره به حضور مردم در تشییع شهید رئیسی، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم تدابیر درست و حکیمانه‌ای انجام شد، مراسم با کمترین مشکل پیش رفت و این برگ زرینی برای مجموعه هلال احمر استان خراسان رضوی بود.

وی در خصوص اقدامات رئیس‌جمهور شهید در جمعیت هلال احمر عنوان کرد: در ۲ سال گذشته آیت‌الله رئیسی بسیار پیگیر جمعیت هلال احمر و به‌ دنبال رفع مشکلات جمعیت در همه زمینه‌ها بودند که کار بزرگی انجام شد. سال گذشته حدود ۵۵۰۰ نفر جذب شدند، در صورتی که در کل بدنه دولت اتفاق به این صورت انجام نشد و مجوز فقط به هلال احمر داده شده بود. همچنین در سال گذشته ۱۰۰۰ دستگاه خودرو امداد و نجات خریداری و وارد شد که اکنون در حال تجهیزات است. 

وی تصریح کرد: روزی که آقای ذاکریان، مدیرعامل پیشین هلال احمر مدیریت را تحویل گرفتند، خراسان ‌رضوی پایین‌ترین عملکرد را در هلال احمر بین استان‌ها داشت و امروزه بالاترین عملکرد را داراست. مجموعه ستاد هلال احمر از عملکرد این جمعیت در استان بسیار راضی بودند.

محمودی افزود: علی‌رغم وجود مشکلات بودجه‌ای که دولت با آن دست به گریبان است، بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد برای شارژ انبار امدادی، خرید چادر و تجهیزات خاص تخصیص داده شد. همچنین رئیس‌جمهور پیگیر بالگرد پرواز در شب بود. همواره نگران این بودند که چرا شب امدادرسانی نمی‌شود. از همه مهمتر این بود که این اقدامات را هیچ‌ کجا عنوان نکردند.

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر کشور بیان کرد: اصل موضوع که کار خالصانه و برای رضای خدا باشد، در پایان کار معلوم شد. خدا با این اتفاق نشان داد حرکت این مرد الهی بوده و خدا عزت ابدی و دائمی به ایشان و همراهانشان داده است.

محمودی اضافه کرد: امیدواریم ریاست‌جمهور آینده فردی باشد که بتواند مسائل مهم و اصلی را در حد امکان رفع کند. این دنیا محل آرامش و قرار نیست و کسی در دنیا نباید فکر کند همه مشکلات آن رفع می‌شود.

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر کشور گفت: برخی از کشورها برای مراسم ادای احترام تا ظهر درنگ کردند، زیرا منتظر بودند مشکلاتی در کشور رخ دهد اما وقتی سیل جمعیت مردم را دیدند، همه کشورها خود را ملزم کردند که به سرعت نمایندگان خود را بفرستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha