• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403030704645
  • خبرنگار : 50201

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران:

بیش از ۱۱ هزار مددجو مستاجر متقاضی مسکن در مازندران هستند

بیش از ۱۱ هزار مددجو مستاجر متقاضی مسکن در مازندران هستند

ایسنا/مازندران مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه در استان ۱۱هزار و ۵۰۰ مددجو مستاجر متقاضی مسکن داریم،گفت: حدود ۲ هزار نفر از این تعداد دارای زمین هستند و مسکن آنها در قالب خودمالکی با کمک خیرین، تسهیلات بنیاد مسکن، گروه‌های جهادی و کمک کمیته امداد ساخته خواهد شد.

میثم معافی ظهر امروز ۷ خرداد در حاشیه کلنگ زنی یک واحد مسکونی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در روستای خیرسر نوشهر با بیان اینکه اشتغال، ازدواج و مسکن جزو ماموریت‌های کمیته امداد است، اظهار کرد: در این سه ماموریت، مسکن در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه در استان مازندران ۱۱هزار و ۵۰۰ مددجو مستاجر متقاضی مسکن داریم، افزود: حدود دو هزار نفر از این تعداد دارای زمین هستند و در قالب خودمالکی مسکن آنها با کمک خیرین، تسهیلات بنیاد مسکن، گروه‌های جهادی و کمک کمیته امداد ساخته خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با تاکید بر اینکه مابقی کسانی که دارای زمین نیستند در قالب نهضت ملی و توسط دولت و کمک کمیته امداد باید ساخته شود، تصریح کرد: مسکنی که امروز کلنگ زنی شد ظرف دو سه ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

معافی به سه قرارداد این نهاد برای ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: یک قرارداد ما با بنیاد مستضعفان است که در حال حاضر ۱۱۲ واحد احداث مسکن با این بنیاد داریم که ۸۰ درصد آن به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه قرارداد دوم با بنیاد مسکن است که ۵۷۵ واحد مسکونی در دست احداث داریم، یادآور شد: قرارداد بعدی با سپاه و بسیج سازندگی است که ۴۰۲  واحد در دست اجرا است که ۲۰۰ واحد آن تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران خاطرنشان کرد: کمک مجمع خیرین محرومیت‌زدایی و مردم در سال ۱۴۰۲ به مرز هزار میلیارد تومان رسیده است و در سال جدید پیش‌بینی ما دو هزار میلیارد تومان کمک خیرین و مردمی است.

معافی از دولتمردان خواست تا تسهیلاتی که در قالب نهضت ملی و به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی داده می شود همانند تسهیلات بنیاد مسکن با درصد پایین باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha