• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403030704646
  • خبرنگار : 50553

فرمانده بسیج دانشجویی قزوین:

استان قزوین ۷ دانشجو معلم شهید تقدیم انقلاب کرده است

استان قزوین ۷ دانشجو معلم شهید تقدیم انقلاب کرده است

ایسنا/قزوین فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: استان قزوین ۵۸ معلم شهید، ۲۷۶ دانش‌آموز شهید و ۷ دانشجو معلم شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ابوذر محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ۷ خرداد در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: قزوین کهن سرزمین خوش‌نام است چراکه انسان‌هایی چون بابایی، شهید رجایی و ابوترابی در این استان پرورش‌یافته‌اند، اگرچه این شهدا برای خود نام ماندگار نخواستند اما به‌قدری بزرگمرد بودند که نام و یادشان تا همیشه در ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

وی بیان کرد: این روزها که جامعه ما رنگ و بوی شهدا به خود گرفته و پژواک صدای انقلابی شهدای خدمت در کشور پیچیده است امیدواریم که این اجلاسیه کار فرهنگی خوبی برای ترویج راه و روش شهدا باشد.

محمدی بیان کرد: قزوین در سال‌های گذشته در حوزه شهدا کارهای بزرگی همچون برگزاری کنگره و تشیع و تدفین شهدا انجام داده است و امروز نیز پای کار آمده‌ایم تا این اجلاسیه را به‌خوبی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این اجلاسیه از ۲ سال پیش آغاز شده و مواردی همچون دیدار با خانواده شهدا، جمع‌آوری متون، رونمایی از کتاب، طراحی تمبر و تولید محتوای مختلف در فضای مجازی انجام‌ شده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: برای برنامه‌ریزی‌های این اجلاسیه جنب‌وجوش‌هایی همچون دهه ۶۰ بین دانشجو معلمان حاکم بود و خوشحالیم توانسته‌ایم چنین فضای معنوی را برپا کنیم و میزبان شهدا باشیم.

وی بیان کرد: معلمان نخبگانی برای جامعه پرورش خواهند داد و ما امروز در دانشگاه فرهنگیان ناظر به نگاه تمدنی انجام وظیفه می‌کنیم چراکه قرار است چندین نسل تحت پرورش معلمان تربیت شوند و برای کشور نقش‌آفرینی کنند.

مشهدی تصریح کرد: هم‌اکنون هزار و ۹۰۰ جهادگر دانشجو داریم و تا پایان سال ۲ هزار ۵۰۰ نفر از جهادگران دانشجو را نیز ساماندهی خواهیم کرد، ما در دانشگاه فرهنگیان جهاد تربیتی را پیش‌گرفته‌ایم و در همین راستا دانشجویان داوطلب در مناطق محروم مستقر می‌شوند و خدمات تربیتی و بصیرت‌افزایی انجام می‌دهند.

به گزارش ایسنا، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: استان قزوین ۵۸ معلم شهید، ۲۷۶ دانش‌آموز شهید و ۷ دانشجو معلم شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha