• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403030704669
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

پروژه‌ ها و برنامه‌های سازنده دولت سیزدهم در استان متوقف نخواهد شد

پروژه‌ ها و برنامه‌های سازنده دولت سیزدهم در استان متوقف نخواهد شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: تمامی پروژه‌ها و برنامه‌های سازنده این دولت برای سیستان و بلوچستان بدون هیچ خللی بلکه با انگیزه بیشتر و توان مضاعف دنبال می‌شود و مسیر روشن رئیس جمهور شهید بدون هیچ گونه تعلل، توقف و معطلی ادامه خواهد داشت.

رضا شریفی امروز، دوشنبه در جلسه هماهنگی فرآیندهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان انقلابی ایشان اظهار داشت: اقدامات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات سالم انجام می‌شود و با تقسیم کار نگاه کلی حاکم بر فرآیند انتخابات و هیئت اجرایی‌ به مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی مدون شده است.

وی تاکید کرد: با تداوم یکدلی، همدلی، هم افزایی و مشارکت مسئولانه و برادرانه انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون استاندار بیان داشت: انتخابات پیش رو تفاوت‌های ویژه‌ای نسبت به انتخابات برگزار شده در طول این ۴۰ سال دارد و آن این است که بعد از شهادت رئیس جمهور فقید و همکاران خدوم ایشان تکلیف ما سخت‌تر و سنگین‌تر شده است.

 شریفی گفت: اگر کم کاری کنیم شرمنده مردم صبور و نجیب استان خواهیم بود، مردمانی که به عملکرد تیم مدیریتی استان امیدوار هستند.

وی تصریح کرد: با تلاش، نیت و عمل خالصانه  همکاران، مسیر شهدایمان با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

معاون استاندار با تاکید بر ارکان مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در انتخابات اذعان کرد: مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات را مدنظر قرار دادیم، انتخابات یک سرمایه اجتماعی است چون ثمره و برکت خون شهداست.

 شریفی بیان کرد: در هیئت حاکمه و اجرایی استان کار تیمی و گروهی با نیت خیر و نگاه توحیدی حاکم است.

وی تصریح کرد: ترازی که از خدمت و خادم جمهور در دوران ریاست جمهوری شهید جمهور معرفی شده با روی کار آمدن رییس جمهور بعدی نیز پروژه‌های توسعه ای استان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: با نگاه استاندار و تیم عمرانی و اقتصادی استان پروژه‌های جدید نیز در دست اقدام است که سبب رونق سفره‌های مردم خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha