• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403030704685
  • منبع : نمایندگی اردبیل

دبیر اتحادیه مشاورین املاک مرکز اردبیل عنوان کرد

مشاوران املاک متعهد به درج جزئیات پیش شرط متعاملین هستند

مشاوران املاک متعهد به درج جزئیات پیش شرط متعاملین هستند

ایسنا/اردبیل دبیر اتحادیه مشاورین املاک مرکز اردبیل گفت: مشاوران املاک متعهد هستند در هنگام تنظیم و تحریر کلیه قرادادها جزئیات پیش شرط متعاملین را مد نظر داشته باشند.

زلفعلی ساسانیان در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اینکه هرگونه فعالیت در حوزه خرید و فروش و رهن و اجاره مسکن نیاز به اخذ پروانه کسب دارد، افزود: مشاوران املاک متعهد هستند در هنگام تنظیم و تحریر کلیه قرادادها رعایت اخلاق، حسن نیت، بی طرفی، عدم کتمان حقیقت، احراز هویت، درج جزئیات پیش شرط متعاملین را مد نظر داشته باشند.

وی به نامگذاری ۸ خرداد در تقویم رسمی کشور بعنوان روز مشاورین املاک اشاره کرد و ادامه داد: در اسلام و قرآن مجید به نوشتن قرارداد معامله بین طرفین توسط نویسنده درستکار تأکید شده است.

دبیر اتحادیه مشاورین املاک مرکز اردبیل خانواده بزرگ اعضای صنف مشاورین املاک را اشخاصی باهوش، باتجربه، متدین، امین و امانتدار مردم برشمرد و خواستار تنظیم دقیق و قانونی اسناد معامله در دفاتر املاک شد.

ساسانیان اظهار کرد: مردم کلید و اسناد خانه هایشان بر اساس حسن نیت در اختیار مشاورین املاک قرار می‌دهند و در قبال آن ما مشاورین املاک نیز متعهد هستیم در هنگام تنظیم و تحریر کلیه قرادادها، رعایت اخلاق و انصاف را بکنیم.

وی عنوان کرد: از همکاران مشاور املاک انتظار می‌رود به لحاظ وضع خاص معیشتی مستأجرین و اقشار آسیب پذیر جامعه هنگام تنظیم و یا تمدید اجاره نامه نسبت به اخذ کمیسیون مساعدت و رعایت انصاف را در نظر داشته باشند.

این فعال صنفی در پایان سخنان خود ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراهش، عملکرد دولت شهید را در سامان دهی بازار مسکن و اجاره بهاء مساعد ارزیابی کرد و گفت: انتظار می‌رود دولت آتی در راستای اهداف شهید جمهور ادامه دهنده و تحقق بخش اهداف ایشان در امر مسکن مردم باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha