• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1403030704709
  • منبع : ستاد مبارزه با مواد مخدر

تاکید آیت‌الله رئیسی بر برخورد با قاچاق موادمخدر و ترانزیت آن به خارج از کشور

تاکید آیت‌الله رئیسی بر برخورد با قاچاق موادمخدر و ترانزیت آن به خارج از کشور

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه شهید جمهور همواره بر برخورد با تمامی انواع قاچاق موادمخدر و ترانزیت به خارج از کشور تاکید داشتند، گفت: دکتر رئیسی بر این مهم که برای ما فرقی نمی‌کند کدام انسان و کدام جوان در کجای جهان درگیر مواد مخدر شده است و باید برای نجات همه جهان از این بلای خانمان سوز تلاش کنیم، اهتمام و اعتقاد داشتند.

به گزارش ایسنا، مراسم بزرگداشت و هفتمین روز شهادت رئیس‌جمهور شهید و رئیس فقید ستاد مبارزه با مواد مخدر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت، با حضور مسئولان کشوری و لشکری، نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران، نماینده و رئیس دفتر یونیسف در تهران، سرپرست دفتر ویژه سازمان ملل در امور افغانستان، مسئول ارشد برنامه دفتر سازمان ملل متحد در تهران و کارکنان در ستاد مبارزه با موادمخدر برگزار و حاضرین از قرائت قاری بین‌الملل سیدمهدی تاج‌زاده، مرثیه مداح اهل بیت حاج مرتضی طاهری و سخنرانی حجت‌الاسلام میرباقری بهره‌مند شدند.

اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در این بزرگداشت، عروج شهدای خدمت، شهید آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و رئیس فقید ستاد مبارزه با مواد مخدر و همچنین دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را به همراه شهیدان فداکار و پرتلاش کادر پرواز، تسلیت و تعزیت عرض و اظهار کرد: آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید، ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی از جمله روحیه جهادی، خستگی‌ناپذیری، تواضع و فروتنی داشتند و به هیچ عنوان خستگی در ایشان راه نداشت. ایشان با روحیه مردمداری مکرر بر این نکته که ما شأنی جز خدمت به مردم نداریم، زیرا مردم ما را انتخاب کرده‌اند تا مشکل‌گشای آنان باشیم. ایشان عمیقاً مردم باور بودند و حضور مردم در صحنه‌ها را راهگشا می‌دانستند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به بازدید رئیس فقید ستاد از نمایشگاه اقدامات و شرکت در مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در تیرماه ۱۴۰۱، بازدید ایشان از غرفه‌های مشارکت گروه‌های مردمی را قابل توجه برشمرد و افزود: رئیس جمهور شهید، ضمن طرح پرسش‌های دقیق و جزئی، بر مردمی‌سازی امر پیشگیری و ساماندهی مبارزه با مواد مخدر در کشور تاکید داشت.

 مومنی یکی دیگر از ویژگی‌های رئیس جمهور فقید را اینگونه تشریح کرد: ایشان در جلسات متعدد، پس از شنیدن گزارش‌ دستاوردها و شاخص‌های سازمان‌ها و نهادهای مختلف، از آنان که عملکرد موفقی داشتند تشکر کرده و بر قانع نشدن به وضع موجود اصرار داشتند. همواره بر نگاه رو به آینده و تلاش مضاعف در کسب موفقیت‌های بیشتر تاکید می‌کردند زیرا فرصت تلاش و خدمت را اندک می‌دانستند و همین موجب محبوب‌تر شدن ایشان در میان مردم قدرشناس شده بود که حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، گواه این مهم است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تاکید رئیس فقید این ستاد مبنی بر آمادگی حضورشان در جلسات مضاعف به‌منظور حل مسائل مربوط به این ستاد، گفت: دکتر رئیسی در مدت کمتر از سه سال خدمت در کسوت ریاست جمهوری و ریاست ستاد مبارزه با مواد مخدر در جلسات منظم این ستاد و نیز به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در نمایشگاهی که تیرماه ۱۴۰۱ نیز برگزار شد، حضور داشتند. ایشان همچنین موافقت خود را برای حضور در نمایشگاه و مراسم تیرماه امسال نیز اعلام کرده بودند.

مومنی با بیان اینکه شهید جمهور همواره بر برخورد با تمامی انواع قاچاق موادمخدر و ترانزیت به خارج از کشور تاکید داشتند، گفت: دکتر رئیسی بر این مهم که برای ما فرقی نمی‌کند کدام انسان و کدام جوان در کجای جهان درگیر مواد مخدر شده است و باید برای نجات همه جهان از این بلای خانمان سوز تلاش کنیم، اهتمام و اعتقاد داشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری؛ دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پایان از حضور الکساندر فدولوف نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران، دکتر رابین ناندی نماینده و رئیس دفتر یونیسف در تهران، خانم‌ها علمداری سرپرست دفتر ویژه سازمان ملل در امور افغانستان و نیز سلطانیان مسئول ارشد برنامه دفتر سازمان ملل متحد در تهران که در بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و رئیس فقید ستاد مبارزه با مواد مخدر آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت شرکت داشتند و مراتب تسلیت خود را از حادثه پیش آمده ابراز کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha