• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۱
  • دسته‌بندی: ایران در جهان
  • کد خبر: 1403030704728
  • خبرنگار : 71579

نتانیاهو شب حمله ایران کجا پنهان شد؟

نتانیاهو شب حمله ایران کجا پنهان شد؟

منابع صهیونیستی گزارش دادند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شب حمله تلافی‌جویانه موشکی و پهپادی ایران در خانه یک میلیاردر در قدس پنهان شده بود.

به گزارش ایسنا، منابع خبری گزارش دادند «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و خانواده‌اش در شب حمله موشکی و پهپادی ایران به سرزمین‌های اشغالی در خانه «سیمون والیک»، دوست میلیاردرش پنهان شده بودند.

طبق گزارش شبکه ۱۲ صهیونیستی، خانه این میلیاردر متشکل از ۲ ویلای متصل به هم در خیابان کسفی واقع در قدس بوده و مشرف به مسجدالاقصی است و این خانه دارای پناهگاه‌های بسیار مستحکم و مقاوم در برابر موشک‌ها و حتی بمب هسته‌ای است.

از سوی دیگر، «سیمون والیک» وجود چنین پناهگاهی در خانه خود را تکذیب کرد و گفت که تنها در طبقه دوم این خانه یک اتاق مستحکم و یک انبار با سینمای خانگی وجود دارد.

اما والیک اجازه ورود خبرنگاران شبکه ۱۲ صهیونیستی به این انبار را نداد و به جای آن چند تصویر ارسال کرد تا ثابت کند پناهگاه هسته‌ای در منزلش ندارد.

در ادامه این گزارش آمده است: «اگر چنین پناهگاهی در منزل والیک وجود ندارد پس چرا خانواده نتانیاهو به همراه نیروهای حفاظت، آشپزها و خدمتکارانشان به آن خانه منتقل شدند درحالی که خودشان یک خانه مستحکمی دارند».

نتانیاهو شب حمله ایران کجا پنهان شد؟
تصویر منتسب به خانه والیک

در این راستا، «اوری سیگب» خبرنگار روزنامه هاآرتص گفت: «خانه نتانیاهو بزرگ و بسیار راحت است، و به راحتی می‌توان در مقابل اعتراضات و تظاهرات آن را بست و طی یک ثانیه می‌توان آن را از دنیای خارج جدا کرد».

وی این سوال را مطرح کرد که بر اساس چه منطقی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان یک جنگ و یا حمله به سرزمین‌های اشغالی در منزل یک میلیاردر خارجی مستقر شود.

در این گزارش آمده است که خانواده والیک یک امپراتوری اقتصادی جهانی هستند و این امپراتوری از پاناما شروع و به میامی و حتی سرزمین‌های اشغالی می‌رسد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شامگاه ۲۵ فروردین و در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha