• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403030704731
  • خبرنگار : 71431

تیراندازی در مرکز تهران برای دستگیری سارق حرفه‌ای خانه

تیراندازی در مرکز تهران برای دستگیری سارق حرفه‌ای خانه

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار منازل در محدوده میدان گل‌ها خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی قاسم پور درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح پیشگیری و دستگیری سارقان، ماموران اقدام به انجام گشت‌زنی‌های مداوم در محدوده مرکزی تهران کردند ودر جریان آن عوامل کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد در میدان گل‌ها به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش که راکب و ترک‌نشین آن ماسک به چهره داشتند برخوردند. 

وی با بیان اینکه این دونفر به طرز مشکوکی درحال پرسه زنی و زاغ زنی منازل بودند، گفت:‌در همین راستا ماموران این دو نفر را تحت نظر قرار دادند. در نهایت نیز این افراد به محض اینکه متوجه حضور ماموران پلیس شدند به سرعت اقدام به فرار کردند.

قاسم‌پور با بیان اینکه دو متهم بدون توجه به فرمان ایست پلیس به فرار خود ادامه دادند، گفت:‌ در همین راستا نیز تعقیب و گریز میان پلیس و دو متهم آغاز شد. در میانه مسیر ناگهان ترک‌نشین از موتور پیاده شده و با پای پیاده اقدام به فرار کرد و موتورسوار نیز به فرار خود با موتور ادامه داد. در پایان پس از مدتی تعقیب و گریز و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح ماموران اقدام به شلیک تیرهوایی کرده و ترک نشین موتور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه دستگیری متهم فراری همچنان در دستورکار پلیس قرار دارد، گفت:‌ماموران اقدام به بازرسی از متهم دستگیر شده کردند که در جریان آن یک قبضه سلاح سرد، اسپری اشک آور، چندین عدد دسته کلید و ابزار و ادوات سرقت را کشف و ضبط کردند. همچنین پس از انتقال به کلانتری و بررسی های بیشتر مشخص شد که متهم از سارقان با سابقه منزل است که تاکنون بارها دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌ها به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha