• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403030704732
  • خبرنگار : 50469

استاندار ایلام:

به‌دنبال جهش تولید در طرح مسکن ملی، در استان هستیم

به‌دنبال جهش تولید در طرح مسکن ملی، در استان هستیم

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: به‌دنبال جهش تولید در حوزه مسکن ملی استان هستیم و در این راستا بحث کیفیت و زمان، دو ملاک اصلی ما برای مسکن ملی است. 

حسن بهرام‌نیا در نشست با رئیس هلدینگ ساختمانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی وهمراهانش، اظهار کرد: راه آیت‌الله رئیسی هم‌چنان ادامه دارد و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، خللی در کارهای مملکت ایجاد نخواهد شد. 

استاندار ایلام به روحیه جهادی حضرت آیت‌الله رئیسی، اشاره کرد و گفت: از برنامه‌ها و اهدافی که ایشان با جدیت برای استان ایلام پیگیری می‌کرد، بحث ساخت مسکن ملی در استان ایلام بود. 
استاندار ایلام تصریح کرد: به برکت خدمات نظام و دولت، بستر مناسبی در استان ایلام برای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد که نیاز به همتی مضاعف برای اتمام این پروژه‌ها در استان است. 

وی اضافه کرد: کل سهمیه استان از طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۲ واحد است که تاکنون ۲۱ هزار و ۶۵۸ واحد پروانه گرفته شده  و ۱۲ هزار و ۵۸۳ پروژه شروع شده و ۶ هزار و ۶۳۸ واحد نیز به اتمام رسیده است. 

بهرام نیا افزود: تعداد کل ثبت‌نامی طرح نهضت ملی مسکن در استان ۵۳هزار و ۹۰۲ نفر بود که تعداد متقاضی تأیید نهایی شده ۱۰ هزار و ۹۵۱ نفر و تعداد واحدهای ثبت نام شده در سامانه اولیه ۳ هزار و ۱۲۸ واحد است. 

وی تصریح کرد: در بحث جوانی جمعیت، ۴ هزار و ۶۵۱ نفر ثبت نام اولیه خود را انجام دادند که یک هزار و ۷۸۳ نفر تایید نهایی و به ۲ هزار و ۷۰۰ نفر زمین واگذار شده است. 

استاندار ایلام  گفت: به‌دنبال جهش تولید در حوزه مسکن ملی استان هستیم و در این راستا بحث کیفیت و زمان، دو ملاک اصلی ما برای مسکن ملی است. 

رئیس هلدینگ ساختمانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز در این نشست گفت: استان ایلام حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارد و برای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. سیاست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کمک به دولت در راستای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی است. 

رضا رحمانی افزود: در حوزه ساخت مسکن ملی در استان ایلام ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با تمام توان ورود خواهد کرد و از هیچ کوششی برای مردم شهیدپرور استان ایلام دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha