• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403030704737
  • خبرنگار : 50541

فرماندار مریوان:

میراث دولت سیزدهم را با قدرت پیش خواهیم برد

میراث دولت سیزدهم را با قدرت پیش خواهیم برد

ایسنا/کردستان فرماندار مریوان گفت: با قدرت میراث دولت سیزدهم را به پیش خواهیم برد و اجازه نخواهیم داد امورات دولت عقب بماند و تعلل در انجام امورات پذیرفتنی نیست.

اسماعیل احمدی امروز (۷خرداد) در دومین جلسه شورای اداری شهرستان مریوان، ضمن تسلیت و تعزیت در رابطه با حادثه اخیر شهادت رئیس جمهور و همراهان، اظهار کرد: مصیبت بزرگی این روزها دامن ایران را گرفته و قلب انسان‌های آزاده را از این رخداد تاسف‌بار به درد آورد و آن هم شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در منطقه آذربایجان شرقی بود.

اسماعیل احمدی بیان کرد: سیره و روش آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این مقطع از انقلاب تفاوت‌های زیادی با بسیاری از روسا و کارگزاران تمام دنیا داشت.

وی افزود: ایشان نسبت خود را با قدرت، نسبت اعتقادی و دینی قلمداد می‌کردند و هیچ وقت اسیر قدرت نشد که این بزرگترین ویژگی آیت الله رئیسی بود.

احمدی تاکید کرد: رئیس جمهور شهید شخصی بود که در بستر انقلاب رشد کرده و کوچکترین نشانه‌ای از منیت و مصادره قدرت را از این بزرگوار مشاهده نکردیم، و همین ویژگی‌ها بود که ایشان را در زمره برترین مدیران تاریخ انقلاب قرار داده است.

وی تصریح کرد: حضور ۹۰ هیئت بلندپایه در مراسم تشییع رئیس جمهور نشانه این است که امروز جمهوری اسلامی به درجه‌ای از قدرت و تاثیرگذاری در منطقه رسیده که کشورهای دیگر نیازمند ارتباط با ایران قوی هستند.

فرماندار مریوان افزود: عملیات وعده صادق اوج اقتدار و هماهنگی میدان و دیپلماسی بود که باعث افتخار تمام ملت‌های مسلمان شد.

اسماعیل احمدی اظهار کرد: توجهات ویژه دولت سیزدهم به کردستان سبب به ثمر نشستن کارها و و پروژه‌های حل نشده و بر زمین مانده شد و حاصل آن اتفاقات خاصی برای مردم کردستان بود.

وی بیان کرد: با شروع فصل عمرانی و گشایش‌هایی که شاهد آن هستیم باید تمام دستگاه‌ها و ادارات در تلاش و کوشش مضاعف باشند و توقع داریم گزارش‌های خوبی از عملکرد ادارات به دست ما برسد.

احمدی افزود: با قدرت میراث دولت سیزدهم را به پیش خواهیم برد و اجازه نخواهیم داد امورات دولت عقب بماند و تعلل در انجام امورات پذیرفتنی نیست.

وی تاکید کرد: چهار راهبرد تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت سرلوحه ستاد انتخابات به شمار می‌رود که همه ما موظفیم کمک کنیم انتخابات مطابق با این چهار راهبرد برگزار شود.

وی در پایان از زحمات چهار ساله نماینده دوره یازدهم مجلس تجلیل به عمل آورده و برای نماینده منتخب مردم در دوره دوازدهم آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha