• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403030704739
  • خبرنگار : 50294

مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد

افزایش حدود ۲۰۰۰ شماره تلفن ثابت در کردستان

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش هزار و ۷۲۸ شماره تلفن ثابت منصوبه طی هفت ماه اخیر در کردستان خبر داد.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تلفن ثابت از دیرباز تاکنون به عنوان قدیمی‌ترین وسیله ارتباطی در حوزه مخابرات در اختیار مشتریان قرار دارد، اظهار کرد: در عصر ارتباطاتِ دیجیتال نیز مردم همچنان از این سرویس مخابراتی استقبال و استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سرویس تلفن ثابت و زیرساخت‌های آن در استان همگام با رشد فناوری و تکنولوژی در حال توسعه و ارتقا است، عنوان کرد: ایجاد بستر و اجرای پروژه فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی از اقدامات چشمگیر برای بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی مشتریان این سرویس در استان است.

وی با اعلام این مهم که در هفت ماه اخیر هزار و ۷۲۸ شماره تلفن ثابت در استان دایر شده است خاطرنشان کرد: از این رقم تعداد ۹۶۰ شماره در نقاط شهری و ۷۶۸ شماره دیگر نیز در نقاط روستایی دایر شده است.

حکمت بیان کرد: افزایش شماره‌های منصوبه تلفن ثابت بر اساس آمار اعلام شده از سوی اداره برنامه‌ریزی و راهبرد بیانگر توجه این مجموعه به مطالبات ارتباطی و نیازهای مشتریان در حوزه تلفن ثابت است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: در حال حاضر ۶۰۶ هزار و ۸۰۰ شماره تلفن منصوبه در استان وجود دارد که بیش از ۵۲۵ هزار و ۷۰ شماره آن مشغول بەکار است.

وی به اجرا و عملیاتی نمودن پروژه‌های مختلف از جمله ظرفیت‌سازی و دایرە شماره‌های تلفن ثابت، برگردان کافوهای مسی به نوری و نصب تجهیزات کافوی نوری در مراکز مخابراتی سطح استان براساس اولویت و استراتژی‌های شرکت مخابرات ایران اشاره کرد.

حکمت در ادامه همکاری مشتریان با مجموعه مخابرات در زمینه نگهداری و حفاظت از تجهیزات مخابراتی نصب شده در سطح استان را ستودنی دانست و گفت: بدون شک این همراهی و تعامل در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان تاثیر گذار است.

حکمت همچنین درگاه‌های آنلاین و سامانه‌های غیرحضوری شرکت مخابرات ایران برای پرداخت قبوض را یادآور شد و عنوان کرد: مشتریان فهیم با پرداخت به موقع قبوض می‌توانند از قطع شدن و یک‌طرفه شدن خط تلفن، سرویس‌ها و خدمات مبتنی بر این سرویس جلوگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha