• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403030704741
  • منبع : معاونت امور مطبوعاتی

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد

نقش پررنگ مردم در نظارت بر تبلیغات

نقش پررنگ مردم در نظارت بر تبلیغات

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با اشاره به نقش پررنگ مردم در نظارت بر تبلیغات، گفت: بیش از ۱۲ هزار گزارش مردمی پس از راه‌اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضاهای تبلیغاتی کشور، برای پیگیری به مراجع تخصصی ارسال شده است‌.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغاتی، عباس محمدیان، افزود: پس از راه‌اندازی سامانه «نظارت مردمی بر تبلیغات» با هدف ساماندهی و ارتقای سلامت و قانون‌مداری فضاهای تبلیغاتی، تاکنون بیش از ۱۲ هزار گزارش مردمی دریافت شده است و هر گزارش‌ پس از بررسی توسط کارشناسان، برای پیگیری به مراجع تخصصی ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه «نظارت مردمی بر تبلیغات» برای رفع چالش محدودیت ظرفیت نهادهای حاکمیتی در اعمال نظارت و جلوگیری از سودجویی و تخلفات احتمالی افراد راه‌اندازی شده است، تاکید کرد: در چهارچوب سیاست‌های دولت سیزدهم و شهید رئیسی، توانستیم مردمی‌سازی را به عنوان بازوی کمکی وارد عرصه نظارت کنیم.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی گفت: همچنین با هدف ایجاد هم‌افزایی میان سامانه نظارت مردمی بر تبلیغات و استفاده از ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی برای افزایش ضریب نفوذ نظارت عمومی، شناسه کاربری @nezaratbartablighat در  #ایتا، #بله، #روبیکا، #سروش_پلاس و ...  ایجاده شده است. بر همین اساس همه شهروندان می‌توانند علاوه بر سامانه «نظارت مردمی بر تبلیغات» از طریق این شناسه در بستر پیام‌رسان‌های داخلی نیز تخلفات تبلیغاتی، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و گزارشات خود را ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha