• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: ویدیوی ورزشی
  • کد خبر: 1403030704744
  • خبرنگار : 50060

اوسمار: بزرگی یک مربی را از روی نتایج او قضاوت می‌کنند/ پرسپولیس هیچ وقت وارد حاشیه نشده است

اوسمار: بزرگی یک مربی را از روی نتایج او قضاوت می‌کنند/ پرسپولیس هیچ وقت وارد حاشیه نشده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ فشرده شده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا(سه‌شنبه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادگان قزوین میهمان شمس‌آذر این شهر است. اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی‌ مهمی فردا داریم. شمس‌آذر بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و ما نیم فصل اول بازی سختی برابر این تیم داشتیم. به هواداران این تیم بابت تیم خوبی که دارند تبریک می‌گویم. این سه بازی آخر به خاطر شهادت رئیس جمهور فشرده شد و بازی قبلی هم برای ما فشرده بود که توانستیم چهار بر سه به پیروزی برسیم. با این حال به دنبال پیروزی در بازی فردا هستیم.

او در ادامه درباره شرایط خط دفاع تیمش هم گفت: در بازی قبلی دفاع متزلزلی داشتیم اما در روزهای اخیر استراحت کردیم و شرایط را بررسی کردیم. با این حال شرایط تیم شمس‌آذر متفاوت است و ما باید به فکر بازی فردا باشیم.

اوسمار هم‌چنین درباره این که درباره داوری بازی فردای تیمش دغدغه دارد یا خیر؟ گفت: امیدوارم فردا روز خوبی داشته باشند و داوری خوبی انجام بدهند.

وی هم‌چنین درباره اظهارات مربیان تیم فوتبال استقلال گفت: درباره چیزی‌هایی که روی آن کنترل ندارم نمی‌خواهم صحبت کنم اما آن چیزی که در اختیار ما است تاکتیک‌ها و استراتژی بازی است. مسائل دیگر نظیر داوری و برنامه‌ریزی سازمان لیگ در اختیار ما نیست و صحبتی درباره آن ندارم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به بازیکنانش گفته درباره مسائل داوری و حواشی صحبت نکنند؟ گفت: از ابتدا پرسپولیس هیچ وقت وارد حاشیه نشده است و همه به دنبال این بوده‌اند کار خودشان را انجام بدهند.

اوسمار هم‌چنین گفت: همکاران ما در بخش آنالیز به خوبی کار می‌کنند و بازی‌ها را آنالیز می‌کنند. شمس‌آذر امسال فصل خوبی را پشت سر گذاشته و شرایط خوبی دارد. آن‌ها در خانه به خوبی پرس می‌کنند و فضاها را برای حمله به خوبی ایجاد می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا شمس‌آذر پدیده لیگ است؟ هم گفت: آن‌ها تیم خوبی هستند و توانستند خود را حفظ کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره اظهارات جواد نکونام که عنوان کرده بود نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود هم گفت: درباره این موضوع نظری ندارم و همیشه افکار خودم را دنبال می‌کنم.

اوسمار درباره این که در ابتدا که سرمربی پرسپولیس شد هواداران این تیم او را نمی‌پذیرفتند هم گفت: بزرگی یک مربی را از روی نتایج او قضاوت می‌کنند. برای همین یک مربی نمی‌تواند بگوید برای یک نیمکت بزرگ هستم یا نیستم.

وی درباره بازیکنان قزوینی تیمش هم گفت: درباره ایران نمی‌توانم بگوییم شمال بهتر است یا جنوب. اما بازیکنان خوب الگوی خوبی برای بازیکنان جوان هستند. وقتی تیمی دو بازیکن از یک شهر دارد فکر می‌کنم نماینده خوبی برای آن شهر باشند.

او هم‌چنین گفت: هواداران همیشه کنار ما بودند همیشه به تیم کمک کرده‌اند و امیدوارم فردا هم کنار ما باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha