• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403030704745
  • خبرنگار : 50294

معاون استاندار کردستان:

نظام جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبری فرزانه، قدرتمند است

نظام جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبری فرزانه، قدرتمند است

ایسنا/کردستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود رهبری فرزانه و انسجام مردم همیشه در صحنه، نظامی قدرتمند است و توطئه دشمنان در طول ۴۵ سال گذشته راه به جایی نبرده است.

عبداللە رشیدی‌پور امروز (۷ خرداد) در جلسە برنامەریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل اظهار کرد: بە مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام (رە) چهار هزار نفر کردستانی بە مرقد مطهر امام خمینی اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود رهبری فرزانه و انسجام مردم همیشه در صحنه، نظامی قدرتمند است و توطئه دشمنان در طول ۴۵ سال گذشته راه به جایی نبرده است.

رشیدی‌پور در ادامە به مشارکت حداکثری مردم ایران در مراسمات و مناسبت‌های مختلف در طول عمر با برکت این نظام، اشاره کرد و گفت: مردم کردستان امسال نیز در سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی بیعت‌ خواهند کرد که این خود یکی از برکات و نمودهای نظام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با بیان اینکه امروز دیگر شخصیت امام خمینی(ره)، جهانی شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، امسال حدود چهار هزار نفر از استان به مرقد ملکوتی بنیانگذار انقلاب اعزام می‌شوند و در این مراسم شرکت خواهند کرد.

رشیدی پور ضمن قدردانی از همه متولیان و دستگاه‌ها اجرایی استان که در برنامه‌ریزی، هماهنگی و برگزاری این مراسم پای کار هستند، خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از تجارب سالیان گذشته، تدابیر لازم و روال جدیدی برای اعزام کاروان زائرین به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در نظر گرفته شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به خدمات شایسته رئیس‌جمهور شهید گریزی زد و گفت: در طول ۳ سالی که آیت الله رییسی در ریاست قوه مجریه حضور داشتند خدمات ماندگاری را برای کشور انجام دادند، از خدای بزرگ خواستاریم روح این شهید و دیگر عزیزان را شاد کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha