• شنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۴ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1404092214552
  • خبرنگار : 71442

آغاز به‌کار بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی در تهران

آغاز به‌کار بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی در تهران

بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات، صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور رسانه و تبلیغات، آیین افتتاحیه این نمایشگاه صبح امروز به‌صورت رسمی با حضور محمدرضا نوروزپور -معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات، آرش ظفری- مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، بیک‌زاده- مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، فاطمه زارعان هیات مدیره نمایشگاه و جمعی از فعالان داخلی و خارجی صنعت تبلیغات برگزار شد.

این مراسم با انجام نمادین آیین قطع روبان در ورودی‌های سالن‌های ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران همراه بود.

بیست‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، امسال با تمرکز بر تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می‌شود. این رویداد با هدف تقویت، پیشرفت و توسعه این حوزه‌ها و با مشارکت کارشناسان، متخصصان و فعالانی از تمامی استان‌های کشور شکل گرفته است. افزایش حضور و مشارکت شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال از سراسر استان‌ها و شهرستان‌های کشور، از جمله اهداف محوری این دوره به شمار می‌رود.

با توجه به گسترش دامنه موضوعی نمایشگاه و اضافه شدن حوزه‌های برندسازی و بازاریابی، انجمن‌های تخصصی، اینفلوئنسرها، ناشران، اساتید دانشگاه و فعالان حرفه‌ای مرتبط با این حوزه‌ها در نمایشگاه حضور یافته‌اند.

این رویداد در سالن‌های ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۲۷ و سالن آسمان برگزار می‌شود و بیش از ۱۶ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به آن اختصاص یافته است. در این دوره، بیش از ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی، مجموعه‌های دانش‌بنیان و نمایندگانی از کشورهای آسیای شرقی از جمله چین و هنگ‌کنگ حضور دارند.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه، ۲۰ کارگاه تخصصی با مشارکت پژوهشگران، کارشناسان و فعالان حوزه تبلیغات و ارتباطات در سالن‌های ۱۰ و ۱۱ برگزار می‌شود که به بررسی و تبادل نظر پیرامون تازه‌ترین تحولات و روندهای جهانی صنعت تبلیغات اختصاص دارد.

برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با حوزه‌های تبلیغات، بازاریابی و برندسازی برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است که در آن، تجربیات و دانش برترین اساتید و متخصصان این حوزه‌ها به علاقه‌مندان منتقل می‌شود. 

بیست‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و عموم علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت هشت صبح تا۱۶:۳۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha