• جمعه / ۲۸ آذر ۱۴۰۴ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1404092818896
  • خبرنگار : 50673

مدیرعامل برق هرمزگان: خرابی‌های شبکه را از طریق «برق من» و ۱۲۱ اطلاع‌رسانی کنید

مدیرعامل برق هرمزگان: خرابی‌های شبکه را از طریق «برق من» و ۱۲۱ اطلاع‌رسانی کنید

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با اشاره به بارندگی‌های اخیر، از شهروندان خواست در صورت مشاهده قطعی برق، خرابی‌های شبکه را از طریق سامانه «برق من» یا شماره ۱۲۱ اطلاع‌رسانی کنند.

حمید ساعدپناه، روز جمعه ۲۸ آذر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان، از احتمال بروز خرابی در برخی نقاط شبکه توزیع برق خبر داد و از مردم خواست در اطلاع‌رسانی این موارد همکاری کنند.

وی گفت: با توجه به گستردگی شبکه، ممکن است در برخی مناطق به‌ویژه تک‌اشتراک‌ها خاموشی‌هایی وجود داشته باشد که هنوز به شرکت گزارش نشده است. از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه قطعی برق، موضوع را از طریق سامانه «برق من» ثبت کرده یا با سامانه ۱۲۱ تماس بگیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان افزود: در صورتی که ارتباط با اپراتور دشوار باشد، امکان ثبت پیام وجود دارد و این پیام‌ها به‌صورت مستمر رصد می‌شود. همکاران ما پس از دریافت گزارش‌ها، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای بررسی و رفع مشکل به محل اعزام خواهند شد.

ساعدپناه با قدردانی از همراهی مردم هرمزگان تأکید کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع شهروندان نقش مهمی در تسریع روند رسیدگی و بازگشت سریع برق به مشترکان دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha