• پنجشنبه / ۴ دی ۱۴۰۴ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1404100402579
  • خبرنگار : 50616

رقابت فعالان مجازی در هفتمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در آمل

رقابت فعالان مجازی در هفتمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در آمل

ایسنا/مازندران فعالان حوزه مجازی در هفتمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله منطقه‌ای این رویداد در شهرستان آمل با هم رقابت کردند.

این رویداد که امروز پنجشنبه چهارم دی در مرکز افق آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزار شد، حدود ۱۰۰ نفر از فعالان این حوزه در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در رشته‌های پویانمایی، طراحی بازی، بازی‌های ویژه تلفن همراه، طراحی گرافیک، موشن‌گرافیک، انیمیشن، هوش مصنوعی باهم رقابت کردند.

مسئول فضای مجازی سپاه کربلا مازندران در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت تولید محتوای ارزشی در فضای دیجیتال گفت: هفتمین دوره این رویداد امسال در۷ منطقه درمازندران که مرحله آخر آن به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

کیوان صیفی‌پور افزود: امسال بیش از ۳۳۰ نفر از رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دختر و پسر مازندران در رشته‌های مختلف این رویداد تولید محتوایی شرکت کردند که نسبت به دوره‌های قبل بیشتر بوده است.

وی هدف از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را شناسایی استعدادهای نوجوان و پرورش این استعدادها و حمایت از محصولات برگزیده آنها اعلام و اضافه کرد: در این رویداد شرکت کنندگان در کارگاه توانمندسازی به صورت ۲۴ ساعته با هم رقابت می‌کنند.

مسئول فضای مجازی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه آثار شرکت‌کنندگان توسط هیئت داوران ارزیابی می‌شود و نفرات برتر به مرحله نهایی واستانی راه خواهند یافت، تصریح کرد: در نهایت منتخبان هربخش در مرحله استانی که بهمن ماه امسال برگزار می‌شود، با هم رقابت کردند که از این مرحله نیز نفرات برتر تجلیل و جوایز حضور در مرحله کشوری را کسب خواهند کرد.

رقابت فعالان مجازی در هفتمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در آمل

صیفی‌پور با تاکید براینکه رویدادهای تخصصی باید حتماً در دل شهرستان‌ها برگزار شود تا فرصت‌های برابر برای جوانان فراهم شود، یادآور شد: در دو سال اخیر تمرکز بر برگزاری رویدادها در خود شهرستان‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: این کارگاه‌ها محلی برای شکل‌گیری کار تیمی و آشنایی شرکت‌کنندگان با فضای نوین تولید محتوا، هوش مصنوعی، سوشال مدیا و بازاریابی اقتصادی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha