• دوشنبه / ۲۷ آبان ۱۳۸۱ / ۲۱:۵۴
  • دسته‌بندی: ورزشی2
  • کد خبر: 8108-07990
  • خبرنگار : 90202

احمد درگاهي، سرپرست فدراسيون دووميداني در جمع خبرنگاران: از دوران تصدي خود در رياست سازمان تربيت بدني دفاع مي‌كنم

سرپرست فدراسيون دووميداني، انجام طرح استعداديابي در 24 ماده‌ي اين رشته را اولويت كاري خود در صورت در اختيار گرفتن مسؤوليت رياست فدراسيون دووميداني ذكر كرد.

احمد درگاهي، كه در مصاحبه‌ي مطبوعاتي در محل اين فدراسيون سخن مي‌گفت، حضور در اين فدراسيون را ناشي از اصرار اطرافيان، علاقه‌ي شخصي خود و تسليم شدن در برابر خوش‌بيني همكارانش در زمينه‌ي مفيد بودن، وي براي ورزش كشور عنوان كرد.

وي ادامه داد: با وجود دور ماندن از مديريت ورزش، شاهد روند ورزش كشور بوده‌ام، ضمن اين كه براي حضور مجدد در جامعه‌ي ورزش علاقه‌مند به عهده‌دار شدن مسؤوليت در رشته‌هاي پايه از جمله دووميداني كه به مدت دو سال در ترم‌هاي مختلف زير نظر مربيان آلمان در دانشكده‌هاي سابق علوم ورزشي گذرانده‌ام، بودم.

درگاهي ادامه داد: رياست سابق اين فدراسيون كه به دليل كار سنگين در معاونت ورزشي سازمان تربيت بدني و هم‌چنين مسؤوليت خاص در دو مكان كه وي را هميشه مورد اتهام قرار مي‌داد، از اين سمت كناره‌گيري كرد كه بيان‌گر كار اخلاقي و شايسته‌ي وي مي‌باشد.

سرپرست فعلي فدراسيون دو و ميداني در ادامه خاطرنشان ساخت: در مورد كانديداي رياست اين فدراسيون هنوز تصميم قطعي نگرفته‌ام و شايد حضور من نيز يك دوره‌ي انتقال باشد. ضمن اين كه تا اين لحظه برنامه‌ي خاصي انجام نداده و تقويم ورزشي سال جاري را پيش خواهم برد.

وي، استعداديابي در 29 ماده‌ي دو و ميداني را اولين برنامه‌ي خود در صورت در اختيار گرفتن پست رياست فدراسيون دو و ميداني ذكر كرد و ادامه داد: اين برنامه به صورت آزمايشي در چند منطقه انجام مي‌پذيرد كه شروع آن از ابتداي سال 1382 خواهد بود، پس از سپري شدن اين مرحله در آينده شاهد حضور استعدادهاي شناخته شده‌ي اين مواد در مقاطع سني مختلف خواهيم بود.

درگاهي گفت: در صورت پذيرفتن مسؤوليت دو و ميداني به عنوان رشته‌ي مادر و در صورت نياز، كل زندگي خود را صرف اين رشته‌ي ورزشي خواهم كرد كه در نهايت در اعتلاي ورزش كل كشور خود مؤثر خواهد بود.

درگاهي، قول‌هاي مساعد سازمان تربيت بدني و توجه خاص مجلس به اين رشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: با صرف تمام تلاش و توان خود اميدواري‌هايي براي رونق بخشيدن اين رشته وجود دارد، ضمن اين كه سعي در استفاده از امكانات سازمان ملي جوانان خواهيم داشت.

وي افزود: در سازماندهي جديد فدراسيون از تمام نيروها و پتانسيل‌هاي موجود اين رشته استفاده خواهيم كرد، كما اين كه فضاي لازم براي انجام فعاليت‌هاي مفيد وجود دارد و به جاي خنثي نمودن نيروها و ايجاد فضاي پرتنش، ضمن غافل نماندن از اصول مديريتي در پيش‌برد اهداف اين رشته، براي رفع نواقص خواهيم كوشيد.

اين مدير ورزشي، كمبود مربيان متخصص، معضلات برخي از هيأت استان‌ها، امكانات محدود را از مشكلات اين رشته عنوان كرد.

رييس سابق سازمان تربيت بدني، از دوران مديريت خود از سال 68 ـ 1364 مصادف با دوران دفاع مقدس و جنگ تحميلي دفاع كرد و متذكر شد: با توجه به اين كه سياست مسؤولان طراز اول كشور پرداختن به مسأله‌ي فوق بود، در آن دوران با جذب بهترين نيروهاي جوان و متخصص ورزشي كشور و با استفاده از تبصره‌ي 3 بودجه‌ي آن زمان از سوي كارخانجات و بخش خصوصي، 22 طرح عمراني را آغاز كرده و ورزشگاه، سالن‌هايي را در نقاط مختلف كشور به همراه دبيرستان‌هاي ورزشي راه‌اندازي كرديم كه بسياري از دانشجويان آن دوران دست‌اندركاران فعلي ورزش كشور هستند.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد كه با حمايت ارباب جرايد، مطبوعات، صداوسيما و فعاليت مناسب هيأت‌هاي ورزشي، رويكرد موجود به فدراسيون فوتبال را در دو و ميداني نيز شاهد باشيم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha