• یکشنبه / ۱ دی ۱۳۸۱ / ۱۸:۴۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 8110-00272
  • منبع : مطبوعات

محمد جعفري، مدال طلاي سنگنوردي آسيا را به گردن آويخت كشتي‌گيران روسي به عضويت تيم نارنجستان نور درآمدند

محمد جعفري، به عنوان قهرماني و مدال طلاي مسابقات سنگنوردي آسيا دست يافت.

به گزارش ايسنا، صبح امروز با افتخار آفريني سنگنوردان جوان ايران و طلاي محمد جعفري، پرچم مقدس كشورمان در مالزي به اهتزاز درآمد.

در جريان مسابقات سنگنوردي نوجوانان و جوانان قهرماني آسيا كه از روز شنبه در مالزي برگزار گرديد صبح امروز دو سنگنورد جوان كشورمان موفق شدند به دو مدال ارزشمند دست يابند.

بنابر گزارش روابط عمومي فدراسيون كوهنوردي، محمد جعفري در رده جوانان و در رشته سختي مسير مدال طلا گرفت و منصور آقايي در رده‌ نوجوانان و در رشته سختي مسير صاحب مدال نقره شد.

همچنين منصور آقايي و حميدرضا توزندجاني در رشته‌ي سرعت چهارم شدند و مرتضي افتخار نيز در رشته سختي مسير در جاي پنجم ايستاد.

گفتني است در اين رقابتها كه چهارمين دوره‌ي مسابقات سنگنوردي نوجوانان و جوانان آسيا بود،111 ورزشكار از 10 كشور آسيايي از جمله كره جنوبي و ژاپن كه در اين رشته در سطح جهان صاحب عنوان هستند نيز حضور داشتند.

** عضويت روسلان شيخ‌اف و محمد عيسي حاجيف در تيم نارنجستان

به گزارش ايسنا، برابر اعلام كميته‌ي اجرايي ليگ كشتي باشگاههاي كشور، در آخرين روز مسابقات دور رفت (چهارشنبه 27/9/81) هيات كشتي مازندران مدارك مهدي مرادي، محمدرضا قاسمي، مصطفي محمدي و دو كشتي‌گير روسي بنامهاي روسلان شيخ‌اف و محمد عيسي‌ حاجيف را به فدراسيون كشتي تحويل داده است و كميته اجرايي ليگ برتر اقدامات لازم را در خصوص اين 5 كشتي‌گير انجام داده است.

*** طي مراسمي كه امروز در محل كارخانه سايپا با حضور خبرنگاران و مسئولين شركت سايپا و ساير ميهمانان برگزار شد؛ از حسين رضازاده و كوروش باقري قهرمانان وزنه برداري سايپا تجليل به عمل آمد.

در اين مراسم اعضاي فراكسيون ورزش مجلس نيز حضور داشتند.

طي اين مراسم يك دستگاه زانتيا براي حسين رضازاده و يك دستگاه پرايد 141 به كوروش باقري اهدا شد.

در اين مراسم، رييس فراكسيون ورزش مجلس طي سخناني از مسئولين موسسه فرهنگي ورزشي سايپا جهت سرمايه گذاري در رشته‌هاي غير فوتبال و برنامه‌ريزي در جهت به سمت علمي كردن ورزش تقدير و تشكر نمود.

همچنين مهندس قلعه باني با تقدير از رضازاده و كوروش باقري ضمن اهدا خودروهاي مذكور به قهرمانان و ملي پوشان سايپا وعده داده كه در صورت تكرار قهرماني و ركورد شكني وزنه برداري سايپا هداياي ارزنده‌اي توسط شركت سايپا به آنان اهدا خواهد شد.

پس از اين مراسم حسين رضازاده و كوروش باقري ضمن بازديد از خط توليد كارخانه سايپا به ابراز احساسات كاركنان سايپا پاسخ دادند.

انتهاي پيام‌

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha