• جمعه / ۱۸ بهمن ۱۳۸۱ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 8111-04745
  • خبرنگار : 71010

/ليگ برتر/ مديرعامل باشگاه فجر شهيد سپاسي شيراز: عملكرد كادر فني رضايت بخش است، اما اگر ناداوريها نبود شرايط بهتري داشتيم

پيش‌بيني‌هاي انجام شده‌ي باشگاه فجر شهيد سپاسي در نيم فصل اول براي كسب امتياز و حفظ موقعيت در جدول رده‌بندي با اعتماد به كادر فني و بازيكنان بومي محقق گرديده است.

سردار رضا محمد سليماني، در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: در ليگ سال گذشته با وجود شرايط حاكم بر تيم و حضور بازيكنان موفق در پايان نيم فصل جايگاه دوازدهم و در پايان مسابقات جايگاه نهم جدول رده‌بندي را حاصل كرديم ولي امسال با اعتماد به مربيان و بازيكنان بومي توانسته‌ايم نتايج قابل قبول‌تري را حاصل كنيم كه قابل تقدير است.

مديرعامل باشگاه فجر سپاسي شيراز تصريح كرد: اگر بدشانسي و حق كشي‌هايي كه از جانب داوران گريبانگير تيم فجر سپاسي شده بود، حاصل نمي‌شد، شايد شرايط فعلي ما متفاوت از حريفان بود، كه اميدواريم در ادامه مسابقات اين اشكالات قضاوتي نيز به حداقل ممكن كاهش يابد تا همه‌ي تيمها به حق واقعي خودشان دست يابند.

وي با تاكيد براينكه باشگاه فجر مزد اعتماد به تيم و كادر فني را با كسب جايگاه قابل قبولش گرفته است، اظهار داشت:‍« غلامحسين پيرواني» توانسته با تلاش و كوشش و همدلي بازيكنان آنطور كه شايسته و بايسته است تيم را هدايت كند و براين اساس باشگاه از عملكرد فني مربيان تيمش راضي است و هيچ اشكالي در نحوه‌ي فعاليت آنها نمي‌بيند.

سردار سليماني اظهار داشت: از آنجايي كه آيين نامه ليگ اجازه‌ي جذب بازيكن حاضر در مسابقات ليگ را به تيمها نمي‌دهد ما قصد جذب چند بازيكن از باشگاهاي فجر سراسر كشور را داريم كه انشاءالله با تست‌گيري انجام شده، اين بازيكنان در نيم فصل دوم در جمع ساير بازيكنان تيم حاضر خواهند بود.

وي افزود: اگر شرايط حاكم بر تيم تغيير كند و تركيب حاضر در پايان فصل جوابگويي لازم را نداشته باشد احتمالا دو بازيكن جديد حرفه‌اي را براي ليگ سال آينده جذب خواهيم كرد.

سردار سليماني در پايان با اشاره به بروز و ظهور تيمهاي شهرستاني و شكسته شدن سنتهاي حاكم بر رقابتهاي فوتبال كشور خواستار حمايت خواستار حمايت و توجه بيشتر مسئولين به تيمهاي گمنام داراي پتانسيل رشد و ترقي گرديد تا علاوه بر خروج فوتبال از حالت دو قطبي ، حرفه‌اي گري نيز بر ساختار اين ورزش حاكم گردد.

انتهاي پيام‌

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha