• چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۸۲ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 8201-04942.13328

علي كفاشيان: سازمان تربيت بدني مخالف فعاليت تشكل‌هاي ورزشي است اكثر مصوبات كميته كارشناسي سبك‌هاي رزمي ابلاغ و اجرا شده است

علي كفاشيان:
سازمان تربيت بدني مخالف فعاليت تشكل‌هاي ورزشي است
اكثر مصوبات كميته كارشناسي سبك‌هاي رزمي ابلاغ و اجرا شده است

شوراي برون مرزي سازمان تربيت بدني تنها مجوز اعزام سبك‌هايي كه از طرف فدراسيون مربوطه معرفي و مورد تاييد قرار گرفته‌اند را صادر مي‌كند، علاوه براين تسهيلات موجود نيز تنها در اختيار فدراسيونهايي قرار مي‌گيرد كه در رقابت‌هاي آسيايي، جهاني و برون مرزي مدال‌هاي رسمي كسب كنند.

علي كفاشيان، معاون ورزشي سازمان تربيت بدني در گفت‌وگو با خبرنگار رزمي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: امسال، در نظر داريم سياست مدون و هماهنگي را در جهت اعزام‌هاي برون مرزي سبك‌ها طرح و مورد تصويب قرار دهيم. همچنين، حمايت مالي نيز از سوي فدراسيونهاي مربوطه انجام نخواهد شد و هر سبك بايد با فعاليت‌هاي خويش، منابع در آمدزايي را كسب كند.

وي با اشاره به جلوگيري از فعاليت كانون‌ها، انجمن‌ها و تشكل‌هاي ورزشي كه خارج از برنامه فدراسيون‌ها به فعاليت مي‌پردازند، تصريح كرد: در نظر داريم از طريق مراجع ذيربط قانوني جلوي كار اين تشكل‌ها گرفته شود، ضمن اينكه طي نشستي كه اخيرا در وزارت كشور تشكيل شد، از طريق معاونت حقوقي سازمان پيگيريهاي لازم انجام خواهد پذيرفت.

كفاشيان ادامه داد: سازمان تربيت بدني مخالف با فعاليت اين تشكل‌ها مي‌باشد و وزارت كشور نيز پذيرفته است تا از اين پس، مجوز فعاليت انجمن‌ها و كانون‌هاي ورزشي را با نظر سازمان تربيت بدني صادر كند. در مجموع از تشكيل غير قانوني تشكل‌ها و فعاليت‌هاي خارج از برنامه آنان جلوگيري خواهد.

وي در مورد جلسات كارشناسي سبك‌هاي رزمي و ضمانت اجرايي تصميمات آنان اظهار داشت: اكثر مصوبات اين كميته تاكنون ابلاغ و اجرا شده است زيرا سياست سازمان تربيت بدني جلوگيري از تعداد سبك‌ها و كاهش تعداد سبك‌هاي موجود است.

كفاشيان در خاتمه برانجام برخوردهاي حقوقي در مورد سبك‌هايي كه با اخذ ويزاي توريستي اقدام به شركت در تورنمنت‌هاي مختلف با عنوان تيم ملي مي‌كنند و با انجام مكاتباتي با فدراسيون‌هاي جهاني و آسيايي سبك خود، امتيازاتي را نيز كسب مي‌كنند، تاكيد كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha